Zou voor Feyenoord wellicht niet slecht zijn om in Q1 te beginnen. Kunnen ze ook goed trainen op hun intrensieke motivatie tegen nog slechtere tegenstanders.
Bonehead: tijdje terug stond in de VI een verhaal waarin John Stegeman terug blikte op zijn jaren bij Heracles. Hij noemde de wedstrijden tegen Arouca het grootste dieptepunt van die periode. Volgens hem werd Heracles uitgeschakeld omdat bijna de hele club het europese avontuur als een toeristische uitje zag.
Om terug te komen op de instelling van de deelnemende clubs: die is per jaar verschillend. Voor zowel de topclubs als de overige clubs geldt dat ze de ene keer goed presteren maar dat er de andere keer een enorme zeperd volgt.
Jij bent er wel enthousiast over begrijp ik?Die jongen met die lange haren en Ten Hag hebben het over Hollanditus, is de waan nu ook tegen de Hollanditus?
Jij bent er wel enthousiast over begrijp ik?
Maar goed, ik merk dat de meesten hier ook net als Gio denken dat het een kwestie van instelling is. Ik vermoed dat het toch vooral finaal tactisch falen is en daarvoor is toch echt de trainer verantwoordelijk.
Ziedaar het probleem.
Jij bent er wel enthousiast over begrijp ik?
Maar goed, ik merk dat de meesten hier ook net als Gio denken dat het een kwestie van instelling is. Ik vermoed dat het toch vooral finaal tactisch falen is en daarvoor is toch echt de trainer verantwoordelijk.
Totaal niet te vergelijken, PSV wacht vooral af, dan kan je het makkelijker 0-0 houden dan als de tegenstander vol druk zet.Als je PSV ermee op 0-0 kunt houden in Eindhoven, zou je Trencin er toch ook op 0-0 mee moeten kunnen houden.
Niet op RTL 7? Vreemde zaak.
In de VI stond dat Feyenoord op RTL komt.