RTL7 zou uitzenden, maar zien er vanaf. Logisch
Ik lees dat de wedstrijden vanavond niet eens op het open kanaal worden uitgezonden. Wat is dit voor een onzin? Waarom heeft een RTL7 dan wel de heenwedstrijd uitgezonden?
Ajax en PSV zijn volgende week wel op Veronica te zien, vreesde al even dat Ziggo deze wedstrijden nu wel alleen betaald uit zou zenden, maar Talpa heeft de rechten voor de play offs van de CL, dus gewoon gratis te zien bij Veronica ipv voor 6 euro per wedstrijd bij Ziggo.
Denk dat Feyenoord nog altijd meer kijkers trekt dan die film die ze nu gaan vertonen.RTL7 zou uitzenden, maar zien er vanaf. Logisch
Denk dat Feyenoord nog altijd meer kijkers trekt dan die film die ze nu gaan vertonen.
Denk dat Feyenoord kopen meer kost dan een film uitzenden
Denk dat Feyenoord nog altijd meer kijkers trekt dan die film die ze nu gaan vertonen.
Welke film gaan ze nu uitzenden? "Der Untergang" of "Titanic"?
Dat denk ik niet, het is wel vaker voorgekomen dat EL/UEFACupduels alleen achter de decodert waren.Volgens het AD overtreed Foxie de mediawet door Feyenoord op een besloten kanaal uit te zenden.
Volgens het AD overtreed Foxie de mediawet door Feyenoord op een besloten kanaal uit te zenden.
Vraag aan de Feyenoorders, waarom speelt Tyrell Malacia nu pas? Was vorig jaar een uitstekende back.
Ze deden als laatste poging Bo?tius erbij maar ook dat mocht niet baten.Ik had begrepen dat Feyenoord 100K had willen betalen om maar uitgezonden te worden. Maar dat was niet genoeg.
Volgens het AD overtreed Foxie de mediawet door Feyenoord op een besloten kanaal uit te zenden.
Vraag aan de Feyenoorders, waarom speelt Tyrell Malacia nu pas? Was vorig jaar een uitstekende back.