Europa League 2018-2019

ALenstra

Well-known member
Sturm Graz verliest thuis met 0-2 van AEK Larnaca. Een van de assistent-scheidsrechters werd getroffen door een projectiel die vanuit een tribune werd gegooid. Hij liep een bloedende wond op en moest vervangen worden door de 4e man.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Europa League 2018-2019

Evers had wel terechte kritiek. Als je zelfs niet de moeite neemt om een keer te trainen op het veld, dan werk je arrogantie wel in de hand als TS zijnde.

Zeker ook met kunstgras blijkt de ene mat de andere niet te zijn. Buiten dat geloof ik dat het sowieso bevordelijk is om de heenreis ruim voor de aftrap te hebben gemaakt. Er straalt inderdaad een enorme arrogantie van uit en dat werkt allemaal door in de ploeg.

Neemt niet weg dat ik Feyenoord met dezelfde cijfers zou hebben verliezen op normaal gras. Ik had nou geen seconde idee dat de wanprestatie met kunstgras te maken had.

Klopt, net zoals hij zeer terecht opmerkte dat er op het gebied van positiespel al jaren geen enkele verbetering bij Feyenoord valt te ontdekken.

Het is al jaren niet om aan te gluren. Het is dat Van Persie in een Feyenoord shirt rondloopt, maar anders valt er weinig te genieten in De Kuip. Ik denk dat ik het bezoeken van wedstrijden voorlopig even van het meespelen van Van Persie laat afhangen.

Gelukkig neemt Ronald Jager het op twitter nog even op voor Gio. :cab:

Lachwekkend is het.

Die gast is echt niet goed bij zijn paasei. Zat hij een maandje in een gesloten inrichting dat hij even niet had getwitterd?

Blijft overigens opmerkelijk dat Van Bronckhorst wel vijf prijzen weet te pakken. Het is niet alleen niet om aan te gluren, maar hij kan ook niet fatsoenlijk een bus parkeren.
 
Laatst bewerkt:

Mario

Well-known member
wat een blamage weer zeg, daar voetbal je dan een heel seizoen voor. Vitesse zie ik er ook nog wel uitgaan volgende week. Maar goed, vorig jaar overkwam het PSV en Ajax ook. Wat dat betreft zijn de rollen nu omgedraaid.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Europa League 2018-2019

Stuur dat soort jongens gewoon weg die denken dat het allemaal wel meevalt. Maar begin uiteraard met de trainer.
 

Batigoal

Well-known member
Sneu voor Vitesse zeg om in blessuretijd alsnog te verliezen. Dan zie ik de return somber voor ze in.
 

Susa

New member
Een jaar wat of wat terug werd het Bayern van Pep Guardiola met 3-0 van de mat gespeeld door Red Bul Salzburg. Guardiola was hier zo ondersteboven van dat hij zich maar eens goed ging verdiepen in de strategie en tactiek van het Red Bul van destijds Rodger Schmidt. Vervolgens verloor hij nooit meer van de teams van diezelfde Schmidt.

Zou de technische staf van Feyenoord dat ook doen bij de amateurs van Trencin ?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Een jaar wat of wat terug werd het Bayern van Pep Guardiola met 3-0 van de mat gespeeld door Red Bul Salzburg. Guardiola was hier zo ondersteboven van dat hij zich maar eens goed ging verdiepen in de strategie en tactiek van het Red Bul van destijds Rodger Schmidt. Vervolgens verloor hij nooit meer van de teams van diezelfde Schmidt.

Zou de technische staf van Feyenoord dat ook doen bij de amateurs van Trencin ?

Wat denk je zelf?
 
Bovenaan