Europa League 2018-2019

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ja en tactisch stonden ze zeker niet goed ?

Vooral pech dat die gasten van Trencin zo dodelijk effectief zijn. Gebeurt ons weer dat de tegenstander er maar liefst 4 maakt uit de slechts 17 kansen die ze gekregen hebben.
 

Susa

New member
Vooral pech dat die gasten van Trencin zo dodelijk effectief zijn. Gebeurt ons weer dat de tegenstander er maar liefst 4 maakt uit de slechts 17 kansen die ze gekregen hebben.

Tja idd 4-0 valt nog mee.

Ik hoop maar dat ze er wat van leren :rumcolaa:
 

Miramar

Well-known member
Duidelijke taal van Moniz. Gewoon simpel druk blijven zetten en er blijft niets over. Gio zal tevreden zijn over de tweede helft en daarop voortborduren.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ben ik dan echt de enige die het allang geen ene moer meer interesseert hoe de andere Nederlandse clubs het doen in Europa? Het is al jaren helemaal kut, iedereen die Nederland vertegenwoordigt in Europa blameert zich tegen de meest bescheiden clubjes. Dan maken die ??n of twee plaatsen minder ook geen moer meer uit. Zo leuk is het niet om te je club vernederd te zien worden tegen Alma-Ata of Trencin.
 

Susa

New member
Duidelijke taal van Moniz. Gewoon simpel druk blijven zetten en er blijft niets over. Gio zal tevreden zijn over de tweede helft en daarop voortborduren.

Het is de schuld van het vervloekte balbezit en zogenaamde controle in de vorm van achterlijk rondspelen.

Nederland won ooit met 5-1 van Spanje en had slechts 37% balbezit.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het is de schuld van het vervloekte balbezit en zogenaamde controle in de vorm van achterlijk rondspelen.

Nederland won ooit met 5-1 van Spanje en had slechts 37% balbezit.

Vandaag ook weer een aantal keer. Bal veroveren op de zestien van Trencin en met twee passes is de bal bij Van Beek, ver terug op eigen helft. Of met vijf man eruit en dan een pass achter de lopende man, waardoor die moet terugdraaien en de bal ook weer terug gaat. Het gaat echt helemaal nergens over.
 

Pascallovic

Well-known member
Ben ik dan echt de enige die het allang geen ene moer meer interesseert hoe de andere Nederlandse clubs het doen in Europa? Het is al jaren helemaal kut, iedereen die Nederland vertegenwoordigt in Europa blameert zich tegen de meest bescheiden clubjes. Dan maken die ??n of twee plaatsen minder ook geen moer meer uit. Zo leuk is het niet om te je club vernederd te zien worden tegen Alma-Ata of Trencin.
Ik vind het wel interessant hoe de andere Nederlandse clubs het doen. Dan blijf je zo'n toernooi toch wat meer volgen tijdens zo'n poulefase of na de winterstop.

Wat mij betreft is Nederland wel zo snel mogelijk van die 5 clubs in Europa af die we elk jaar moeten sturen. Maximaal 3 clubs hoeven we te sturen, de rest is toch troep. Kampioen, nummer 2 en de bekerwinnaar Europa in. Dan is het wel klaar.
 

gevegt

Well-known member
Ben ik dan echt de enige die het allang geen ene moer meer interesseert hoe de andere Nederlandse clubs het doen in Europa?
Dat heeft mij nog nooit ge?nteresseerd. Nou ja, bepaalde clubs wel maar dan op een andere manier.
Dat aantal clubs in Europa en vooral welke clubs, omdat het zogenaamd beter is voor de co?ffici?nt, is al helemaal complete onzin.
 

SanMark.

Well-known member
Ben ik dan echt de enige die het allang geen ene moer meer interesseert hoe de andere Nederlandse clubs het doen in Europa? Het is al jaren helemaal kut, iedereen die Nederland vertegenwoordigt in Europa blameert zich tegen de meest bescheiden clubjes. Dan maken die ??n of twee plaatsen minder ook geen moer meer uit. Zo leuk is het niet om te je club vernederd te zien worden tegen Alma-Ata of Trencin.

Nee, hoor ik heb hetzelfde.

Zelfde elk jaar met het gezeur over hoeveel plekken we kwijtraken.

Ik kan er van genieten als Feyenoord een leuke wedstrijd speelt in Europa maar ik geniet er net zo van als ze dik op de kloten krijgen.
 

gevegt

Well-known member
Evers had wel terechte kritiek. Als je zelfs niet de moeite neemt om een keer te trainen op het veld, dan werk je arrogantie wel in de hand als TS zijnde.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Evers had wel terechte kritiek. Als je zelfs niet de moeite neemt om een keer te trainen op het veld, dan werk je arrogantie wel in de hand als TS zijnde.

Klopt, net zoals hij zeer terecht opmerkte dat er op het gebied van positiespel al jaren geen enkele verbetering bij Feyenoord valt te ontdekken.
 
Bovenaan