Europa League 2016-2017

Batigoal

Well-known member
Guidetti had zich voor de wedstrijd al niet bepaald populair gemaakt bij de fans van Man Utd met zijn uitspraken, dus het leedvermaak gisteravond was groot toen hij de kans miste.
 

Fenerium

Member
Voor de Engelsen blijft de EL een troostprijs, ook al ontbreekt deze beker nog in de prijzenkast van United.

Waarom zou je het niet willen winnen als je er dan toch staat? maar Ajax gaat em pakken dus een kwestie van willen zal het niet worden.
 

Fenerium

Member
Het maakt mij niet veel uit welke Nederlandse club overwint, al was het PSV geweest dan zou ik alsnog hopen op een feestje. Sinds ik Feyenoord een warm hart toedraag zal er een troef verloren gaan want Ajax wordt dan de club met de laatste Europese prijs maar het zal me aan mijn kont roesten, gewoon winnen die klote beker dan kan ik een kratje bier tevoorschijn toveren.
 

Mario

Well-known member
Waarom zou je het niet willen winnen als je er dan toch staat? maar Ajax gaat em pakken dus een kwestie van willen zal het niet worden.

Uiteraard willen ze 'm pakken, maar niet omdat ze zoveel om de EL geven. Het gaat ze vooral om de miljoenen van de CL, nadat ze de plek in de competitie zijn misgelopen. Dat is een beetje de tedens bij United. Voor een Nederlands team is de EL meer een hoofdprijs. Ik geef Ajax ook een goede kans. Er is bij de Engelsen in ieder geval veel respect voor wat Ajax in de kwart en halve finale heeft laten zien.
 
Laatst bewerkt:

Kielse Rat

Well-known member
Kansloos ben je nooit in een finale. Anderlecht en Celta hebben wel laten zien dat United er niet bovenuit steekt.
 
Bovenaan