Het blijft toch Man Utd.Van beide teams hoeft zowel Ajax als Lyon niet wakker te liggen.
Voor de Engelsen blijft de EL een troostprijs, ook al ontbreekt deze beker nog in de prijzenkast van United.
Niet als ze in de competitie buiten de top 4 eindigen, zodat ze door EL-winst niet opnieuw de Champions League mislopen.Voor de Engelsen blijft de EL een troostprijs, ook al ontbreekt deze beker nog in de prijzenkast van United.
Voor de Engelsen blijft de EL een troostprijs, ook al ontbreekt deze beker nog in de prijzenkast van United.
Sinds dit jaar is dit een echte hoofdprijs geworden in Engeland.
Waar ze 'vroeger' ten koste van alles bij de beste 4 moesten eindigen is dit nu een kortere route naar de CL.
Dus als er spelers gespaard moeten worden zal dat eerder in de competitie gebeuren dan in de EL.
ITT 'vroeger'.
Een klein beetje vooruitlopend op de feiten misschien, maar hoe is de kaartverdeling voor de fans normaal gesproken in zo'n finale?
Is het al duidelijk waar en wanneer de huldiging is? Komt er een rondvaart?
Hebben ze in Manchester ook grachten?
Ja hoor.Hebben ze in Manchester ook grachten?
Creatiever? Vooral gewoon een zak geld. Kaarten voor de finale kosten op dit moment minimaal ?700,-.Tenzij je naar landen als Turkije en Noord Korea op vakantie gaat, kun je vaak het antwoord wel snel vinden via wikipedia.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/2017_UEFA_Europa_League_Final
10.000 kaarten voor Ajax en 17.000 kaarten waar je creatiever voor moet zijn.
Is het al duidelijk waar en wanneer de huldiging is? Komt er een rondvaart?
Creatiever? Vooral gewoon een zak geld. Kaarten voor de finale kosten op dit moment minimaal ?700,-.
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Veel van die 17.000 kaarten gaan al vroeg in de verkoop (en is o.a. ook bedoeld voor de Zweden zelf). De goedkope kaarten zullen allemaal al weg zijn ja. Ik an me herinneren dat ik in 2006 ergens in februari al een kaartje kocht voor de UEFA-Cupfinale in Eindhoven. Betaalde toen iets van 35 euro ofzo. Nu zijn alleen nog de dure kaarten over.Creatiever? Vooral gewoon een zak geld. Kaarten voor de finale kosten op dit moment minimaal €700,-.
Er is helemaal niks over. Inschrijving is gesloten en via loting is door de Uefa alles vergeven.Veel van die 17.000 kaarten gaan al vroeg in de verkoop (en is o.a. ook bedoeld voor de Zweden zelf). De goedkope kaarten zullen allemaal al weg zijn ja. Ik an me herinneren dat ik in 2006 ergens in februari al een kaartje kocht voor de UEFA-Cupfinale in Eindhoven. Betaalde toen iets van 35 euro ofzo. Nu zijn alleen nog de dure kaarten over.
Ja inderdaad, en na donderdag gaat de prijs natuurlijk boven de ?1500 ofzo.Valt nog wel mee. Een competitiepotje Excelsior - Feyenoord kun je bij Via Gogo vanaf ? 2.550 kopen.
Zonder dollen een hoop geld. Als het dan zeker zou zijn dat je club de finale speelt is het nog het overwegen waard. Nu is dat nog niet helemaal zeker.
Ja inderdaad, en na donderdag gaat de prijs natuurlijk boven de ?1500 ofzo.
Maar ja wat is de kans dat je het nog een keer mee maakt?
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk