EURO2024

Mario

Well-known member
Halverwege de verlenging nog steeds geen beslissing. Ook hier zal het wel richting penalty's gaan.
 

Mario

Well-known member
Opvallende uitslagen: Slovenië verslaat Portugal met 2-0. Oostenrijk maakt gehakt van Turkije: 6-1. Schotland verliest opnieuw..Engeland-België is geëindigd in 2-2
 

Abubakari

Well-known member
Nog steeds 0-0 in Wales.
0-0 in Tblisi. Dit zal wel beslist gaan worden op penalty's.
Ik ben er wel voorstander van dat wanneer er na 90 minuten nog niet gescoord is ze gelijk penaltys genomen worden. Nog een half uur zonder doelpunten schiet niemand wat mee op. En statistisch gezien* wordt er dus nooit gescoord in een verlenging van een 0-0 wedstrijd.

*Hiervoor heb ik voor het gemak de beide 0-0letjes van vanavond en Groningen-Fortuna voor de beker meegenomen. Er zijn vast nog veel meer voorbeelden, maar 3 stuks lijkt mij voldoende om mijn gelijk te bewijzen.
 

ALenstra

Well-known member
Gewoon verlengen. Sudden death. Maar om de 5 minuten twee spelers van het veld. Totdat in de laatste 5 minuten alleen maar beide keepers over zijn. Die goal komt er dan ongetwijfeld.
 

Batigoal

Well-known member
Golden goal vond ik altijd zo spectaculair. Zo'n plotselinge explosie van vreugde heeft wel wat.

Wat cool dat Georgië zich geplaatst heeft! De laatste jaren zie je wat meer Georgiërs in het buitenland doorkomen, mooi dat het ze gelukt is om zich te kwalificeren. Benieuwd of ze aan de hand van Kvaratskhelia een rol van betekenis kunnen spelen op het EK.
 

Mario

Well-known member
Wel een gemiste kans van Griekenland natuurlijk, zeker na die 5-0 van afgelopen vrijdag.
 

erka

Well-known member
Penalties waarbij elke ronde direct fataal kan zijn. Dus als de eerste raak is en bij de ander mis. Direct afgelopen.
 

Jacco

Well-known member
Je kunt ook eerst de penalties doen en dan de wedstrijd. Wordt de wedstrijd spannender door.
Of nog gekker: eerst penalties, dan verlenging en dan de wedstrijd
 
Bovenaan