EURO2024

Mario

Well-known member
Bij de laatste WK's hadden we geen klagen volgens mij, ja, de laatste wedstrijd was 20.00 ipv 21.00, maar verder was het in Qatar en Rusland qua aanvangstijden redelijk normaal. Punt is alleen dat het WK meer groepsduels heeft en de groepsronde in zo ongeveer dezelfde tijd als het EK wordt afgewerkt dus je gewoon meer duels op 1 dag hebt. Qatar spande de kroon met 4 duels per dag. En vanaf het komende WK wordt dat nog langer, en met een WK in de VS (dat in 4 tijdzones ligt) zouden het nog wel eens 5 duels per dag kunnen worden...
De openingswedstrijd werd omgedraaid, anders hadden we om 11:00 uur in de ochtend gespeeld.
 

JMD

Well-known member
De openingswedstrijd werd omgedraaid, anders hadden we om 11:00 uur in de ochtend gespeeld.
Klopt, maar dat gaf ik al aan, dat je bij het WK de hele groepsfase in ongeveer dezelfde tijd afwerkt als bij het EK, dus dat er dan meer duels per dag zijn (4)
 

Mario

Well-known member
Ik heb trouwens kaarten aangevraagd via de UEFA. Het zal wel niet lukken, maar niet geschoten is altijd mis.
 

ALenstra

Well-known member
Ik zie op social media allerlei reizen naar Nederland-Oostenrijk in Berlijn. Wel nogal aan de prijs. O.a. met weekendjeweg en traveldeal.
 

Mario

Well-known member
Donderdag beginnen de Play-offs voor de laatst beschikbare plekken op het EK. Voor Oranje dus de vraag wie van de vier:

Halve Finale 21 maart

Wales - Finland
Polen - Estland

Finale 26 maart
? - ?
 

Mario

Well-known member
Het hele play-offs programna:

Path A

Wales- Finland
Polen - Estland

Path B

Bosnië Herzegovina- Oekraïne
Israël- IJsland

Path C

Georgië- Luxemburg
Griekenland- Kazachstan
 

Jacco

Well-known member
Nu.nl:

Voormalig Telstar-aanvaller Gerson Rodrigues leek Luxemburg kort na rust op gelijke hoogte te brengen, maar het doelpunt werd op bizarre wijze afgekeurd. In de aanval voorafgaand aan de treffer had de VAR namelijk een overtreding van Luxemburg aan de andere kant van het veld geconstateerd, waardoor Georgië een penalty kon krijgen.

Was het dan ook zo dat de penalty van Georgie niet ontdekt zou zijn, als Luxemburg niet had gescoord? Dat de VAR pas in actie kwam door het doelpunt van Luxemburg? In dat geval was het niet zo snugger van Luxemburg om te scoren ;-)
 

Mario

Well-known member
Wales en Polen gaan as dinsdag in Cardiff uitmaken wie de eerste tegenstander van Nederland wordt op het EK.

De andere finales gaan tussen Oekraïne en IJsland en Griekenland en Georgië.
 

Mario

Well-known member
Wales of Polen, ik denk dat ze elkaar niet veel ontlopen. Met het thuisvoordeel denk ik toch Wales.

Dus Wales, Oekraïne en Griekenland
 

Batigoal

Well-known member
Nu.nl:

Voormalig Telstar-aanvaller Gerson Rodrigues leek Luxemburg kort na rust op gelijke hoogte te brengen, maar het doelpunt werd op bizarre wijze afgekeurd. In de aanval voorafgaand aan de treffer had de VAR namelijk een overtreding van Luxemburg aan de andere kant van het veld geconstateerd, waardoor Georgië een penalty kon krijgen.

Was het dan ook zo dat de penalty van Georgie niet ontdekt zou zijn, als Luxemburg niet had gescoord? Dat de VAR pas in actie kwam door het doelpunt van Luxemburg? In dat geval was het niet zo snugger van Luxemburg om te scoren ;-)
Bizar moment inderdaad. Er leek ook lang tussen beide momenten te zitten. En dan ook nog rood voor die Luxemburgse verdediger, terwijl er nog een andere verdediger meeliep. Lijkt me terecht dat ze zich bij Luxemburg bestolen voelen.
 

Mario

Well-known member
Welke laatste 3 landen plaatsen zich voor het EK? Later vanavond Wales-Polen en Oekraïne-IJsland. Op dit moment spelen Georgië en Griekenland hun finale, bijna rust en nog 0-0..
 

Jacco

Well-known member
Wales vind ik leuker, onvoorspelbaarder. Leuke fans.
Polen is niet goed, niet slecht en heeft weinig uitschieters, behalve dan Lewandoski voorin. Beetje saai.
 

Jacco

Well-known member
Welke laatste 3 landen plaatsen zich voor het EK? Later vanavond Wales-Polen en Oekraïne-IJsland. Op dit moment spelen Georgië en Griekenland hun finale, bijna rust en nog 0-0..

Doe maar Griekenland.
Hete groep wordt dat met Griekenland, Turkije, Portugal
 
Bovenaan