JFK
Well-known member
Jawohl!Ik hoop op Leipzig en Berlijn.
Jawohl!Ik hoop op Leipzig en Berlijn.
Net als in 2006 Duitsland dus weer het geluk van de loting…Italië Spanje Kroatië
Groep A is wel erg zwak.
België heeft altijd mazzel met lotingen.België ook in een redelijk makkelijke Groep.
Turkije wellicht tegen Griekenland.
Groep des doods was sowieso de groep met Italië geworden…Makkelijke poule; denk dat we B de poule des doods moeten noemen.
Mooi, eindigen we bij de laatste 8, precies waar we zo’n beetje horen qua niveau.Als Nederland tweede wordt en hun achtste finale winnen wacht normaal gesproken Portugal
6 uurtjes rijden.Net als in 2006 Duitsland dus weer het geluk van de loting…
Nederland speelt zo ongeveer alles aan de andere kant van Duitsland…
Alleen als het tweede wordt in de groep zal het in de tweede ronde redelijk dichtbij spele, Düsseldorf. (Als we alleen even kijken naar plek 1/2).
Frankrijk zal eerste worden, maar tweede is zeker mogelijk.
16 juni Hamburg tegen de po winnaar
21 juni Leipzig tegen Frankrijk
25 juni Berlijn tegen Oostenrijk
Jep. Denk het ook.Mooi, eindigen we bij de laatste 8, precies waar we zo’n beetje horen qua niveau.
Het is idd relatief maar je had ook Düsseldorf, Dortmund, Keulen of gelsenkirchen kunnen hebben, dat was ideaal geweest…6 uurtjes rijden.
Mooi, eindigen we bij de laatste 8, precies waar we zo’n beetje horen qua niveau.
Bij de laatste WK's hadden we geen klagen volgens mij, ja, de laatste wedstrijd was 20.00 ipv 21.00, maar verder was het in Qatar en Rusland qua aanvangstijden redelijk normaal. Punt is alleen dat het WK meer groepsduels heeft en de groepsronde in zo ongeveer dezelfde tijd als het EK wordt afgewerkt dus je gewoon meer duels op 1 dag hebt. Qatar spande de kroon met 4 duels per dag. En vanaf het komende WK wordt dat nog langer, en met een WK in de VS (dat in 4 tijdzones ligt) zouden het nog wel eens 5 duels per dag kunnen worden...Dat is een voordeel van een EK, normale tijden.