Dit format waarin zoveel ploegen doorgaan werkt ook gewoon niet. Teveel 3e wedstrijden die nergens om gaan of waarbij een gelijkspel voor beide landen gunstig is.De derde groepswedstrijden zijn wel erg vaak saai met hier en daar een leuke slotfase. Ik ben in slaap gevallen bij DEN-SER. Niet veel gemist geloof ik. Wel precies in de blessuretijd weer wakker geworden. Helaas was ik de enige scherpe in de blessuretijd.
Dat hebben ze de hele avond bij de NOS geroepen maar was onzin, Slovenië had 1 gele kaart meer.Denemarken door als nummer 2 op basis van de EK kwalificatie . Dan mogen ze nu tegen Duitsland 😂
De UEFA zegt ook dat beide landen 6x geel hadden en dat Denemarken door is op basis van de kwalificatieDat hebben ze de hele avond bij de NOS geroepen maar was onzin, Slovenië had 1 gele kaart meer.
In de onderlinge ontmoeting heeft Slovenië 2 gele kaarten en Denemarken 1 gele kaart gepakt, wellicht dat dat de doorslag heeft gegeven.
Nee, een staflid van Slovenië heeft geel gehad en dat komt meestal niet in de statistieken terecht.In de onderlinge ontmoeting heeft Slovenië 2 gele kaarten en Denemarken 1 gele kaart gepakt, wellicht dat dat de doorslag heeft gegeven.
Ja, eens. Maar aan de andere kant speelt nu wel zo goed als iedereen nog ergens om de 3e wedstrijd.Dit format waarin zoveel ploegen doorgaan werkt ook gewoon niet. Teveel 3e wedstrijden die nergens om gaan of waarbij een gelijkspel voor beide landen gunstig is.