EURO2024: Groep C

JMD

Well-known member
Volgens mij staat Southgate er nergens goed op, ook niet bij de Engelsen zelf. Ja, de bond die hem laat zitten. Maar verder wil niemand hem als bondscoach geloof ik.
Er is van alles op het spel aan te merken van de Engelsen onder Southgate, maar resultaten boekt hij wel. Finale EK2020, 1/2 finale WK2018, 1/4 finale WK2022 (onverdiend eruit tegen de Fransen met een 1/2 finale tegen Marokko voor de boeg). Er zijn weinig Engelse coaches die het beter gedaan hebben. Robson was de laatste trainer die de laatste 4 haalde van een WK, maar haalde het EK1984 niet en op EK1988 puntloos de groepsfase uit. En de laatste finaleplaats op een groot toernooi was van Ramsey in 1966.
 

gevegt

Well-known member
Er is van alles op het spel aan te merken van de Engelsen onder Southgate, maar resultaten boekt hij wel. Finale EK2020, 1/2 finale WK2018, 1/4 finale WK2022 (onverdiend eruit tegen de Fransen met een 1/2 finale tegen Marokko voor de boeg). Er zijn weinig Engelse coaches die het beter gedaan hebben. Robson was de laatste trainer die de laatste 4 haalde van een WK, maar haalde het EK1984 niet en op EK1988 puntloos de groepsfase uit. En de laatste finaleplaats op een groot toernooi was van Ramsey in 1966.
Toch staat hij er niet goed op. Niet vreemd opkijken dat als hij zelfs kampioen wordt, ze hem alsnog ontslaan.
 

JMD

Well-known member
Kwartier bezig, beide duels 0-0. Dat betekent dat Slovenië en Denemarken nu compleet ex aequo 2e staan. Ook de Fair Play (gele/rode kaarten) is gelijk. Dan wordt er dus gekeken naar de kwalificatie, beide ploegen zaten bij elkaar in de groep en hadden ook daar gelijke punten, maar wint Denemarken op onderling resultaat
 

Batigoal

Well-known member
Mooie worstelgoal van Wind. Maar de bal was al achter geweest. En anders was deze alsnog afgekeurd voor een overtreding.
 

Eef de Kip

Well-known member
Mocht Engeland doorgaan als groepswinnaar en Nederland treffen dan begin ik het zowaar weer een beetje positief in te zien, wat een armoe zeg.
 

JMD

Well-known member
Het eerste weekend begon veelbelovend dit EK, maar daarna is het me over het algemeen niet meegevallen... Veel landen die niet goed zijn.
 

Batigoal

Well-known member
Milinkovic-Savic kan 'm binnenschieten, maar een te zwak schot. Die is echt stukken minder geworden in Saoedi-Arabië.
 
Bovenaan