EURO2024: Groep C

JMD

Well-known member
En ook 0-0 bij Denemarken - Servië.

Denemarken 2e op basis van onderling resultaat in de kwalificatie en komt nu Duitsland tegen. Engeland komt een nummer 3 tegen
 

Abubakari

Well-known member
De derde groepswedstrijden zijn wel erg vaak saai met hier en daar een leuke slotfase. Ik ben in slaap gevallen bij DEN-SER. Niet veel gemist geloof ik. Wel precies in de blessuretijd weer wakker geworden. Helaas was ik de enige scherpe in de blessuretijd.
 

Batigoal

Well-known member
De derde groepswedstrijden zijn wel erg vaak saai met hier en daar een leuke slotfase. Ik ben in slaap gevallen bij DEN-SER. Niet veel gemist geloof ik. Wel precies in de blessuretijd weer wakker geworden. Helaas was ik de enige scherpe in de blessuretijd.
Dit format waarin zoveel ploegen doorgaan werkt ook gewoon niet. Teveel 3e wedstrijden die nergens om gaan of waarbij een gelijkspel voor beide landen gunstig is.
 

Friesland

Well-known member
Dit waren waarschijnlijk de twee slechtste en saaiste wedstrijden van het toernooi tot nu toe. Mooi dat ze gelijktijdig waren dan hoefden we slechts een van de twee te zien. Behalve dan de mensen die op twee schermen tegelijk zitten te kijken, zoals ik.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Die Scandinavische landen zijn ook gewoon ruk qua voetbal. De Denen hebben prachtige spelers, maar spelen al jaren betonvoetbal, net als de Zweden.
 

Mario

Well-known member
Denemarken door als nummer 2 op basis van de EK kwalificatie . Dan mogen ze nu tegen Duitsland 😂
 

JMD

Well-known member
Dit format waarin zoveel ploegen doorgaan werkt ook gewoon niet. Teveel 3e wedstrijden die nergens om gaan of waarbij een gelijkspel voor beide landen gunstig is.
Ja, eens. Maar aan de andere kant speelt nu wel zo goed als iedereen nog ergens om de 3e wedstrijd.
 

ALenstra

Well-known member
Klopt. Als je twee teams laat doorgaan dan heb je vrijwel altijd op de 3e speeldag wedstrijden die nergens om gaan.
 
Bovenaan