Neem je het op of kan je het live kijken?
Als de Belgen pas inschakelen even voor zevenen, dan zal het dan pas echt gaan beginnen. Zo dom zijn die Belgen nu ook weer niet.
Kan het live zien. Hoef het dus niet op te nemen.
Alleen moet ik iets na zevenen weg, dus hoop dat ze een beetje opschieten.
Dan moet die afspraak wel heel belangrijk zijn.Kan het live zien. Hoef het dus niet op te nemen.
Alleen moet ik iets na zevenen weg, dus hoop dat ze een beetje opschieten.
Aan de andere kant stopt de uitzending op ZDF om 19.00. Kan me niet voorstellen dat Duitsland afhaakt voordat het begint.
En verder is Belgi? er al eerder bij, alleen via internet.
BBC2 begint om 18.15.
Wel springend met de rug naar de tv he.Just go Irish en pleur je koelkast vol met halve literblikken Guinness.
Wel springend met de rug naar de tv he.
Tsja, tic van mij. Ik kijk alle lotingen van EK/WK (ook kwalificatielotingen), net zoals groepsfase CL/EL.Maar om nu op zaterdagavond live naar een loting te kijken van een toernooi waar Nederland niet aan mee zal doen is mij iets teveel van het goede.
Is ie ook...Dan moet die afspraak wel heel belangrijk zijn.
1984Hmm vreemd verhaal. Lijkt mij toch niet dat de Belgen dit heugelijke feit aan zich voorbij laten gaan. Het laatste EK waarbij ze aanwezig waren organiseerde ze zelf en het laatste EK waarvoor ze zich kwalificeerde zal echt een eeuwigheid geleden zijn.
Aan de andere kant stopt de uitzending op ZDF om 19.00. Kan me niet voorstellen dat Duitsland afhaakt voordat het begint.