EURO2016, Loting 12 december 18.00

Max

Administrator
Forumleiding
Als de Belgen pas inschakelen even voor zevenen, dan zal het dan pas echt gaan beginnen. Zo dom zijn die Belgen nu ook weer niet.
 

JMD

Well-known member
Als de Belgen pas inschakelen even voor zevenen, dan zal het dan pas echt gaan beginnen. Zo dom zijn die Belgen nu ook weer niet.

Aan de andere kant stopt de uitzending op ZDF om 19.00. Kan me niet voorstellen dat Duitsland afhaakt voordat het begint.

En verder is Belgi? er al eerder bij, alleen via internet.

BBC2 begint om 18.15.
 

Mario

Well-known member
Kan het live zien. Hoef het dus niet op te nemen.

Alleen moet ik iets na zevenen weg, dus hoop dat ze een beetje opschieten.

Weinig kans ... eerst wordt 3x uitgelegd dat sommige landen elkaar niet kunnen loten en welk balletje in welke pot moet.

Maar om nu op zaterdagavond live naar een loting te kijken van een toernooi waar Nederland niet aan mee zal doen is mij iets teveel van het goede.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Aan de andere kant stopt de uitzending op ZDF om 19.00. Kan me niet voorstellen dat Duitsland afhaakt voordat het begint.

En verder is Belgi? er al eerder bij, alleen via internet.

BBC2 begint om 18.15.

Hmm vreemd verhaal. Lijkt mij toch niet dat de Belgen dit heugelijke feit aan zich voorbij laten gaan. Het laatste EK waarbij ze aanwezig waren organiseerde ze zelf en het laatste EK waarvoor ze zich kwalificeerde zal echt een eeuwigheid geleden zijn.
 

JMD

Well-known member
Maar om nu op zaterdagavond live naar een loting te kijken van een toernooi waar Nederland niet aan mee zal doen is mij iets teveel van het goede.
Tsja, tic van mij. Ik kijk alle lotingen van EK/WK (ook kwalificatielotingen), net zoals groepsfase CL/EL. :)

Dan moet die afspraak wel heel belangrijk zijn.
Is ie ook...

Hmm vreemd verhaal. Lijkt mij toch niet dat de Belgen dit heugelijke feit aan zich voorbij laten gaan. Het laatste EK waarbij ze aanwezig waren organiseerde ze zelf en het laatste EK waarvoor ze zich kwalificeerde zal echt een eeuwigheid geleden zijn.
1984
 

JFK

Well-known member
Ik hoop niet dat we tegen Itali? moeten. De rest maakt me niet zoveel uit.
 
Bovenaan