EURO2016, Loting 12 december 18.00

Max

Administrator
Forumleiding
Ik zie dat ze bij de BBC vergeten zijn het Nederlands elftal er tussen te zetten. Dan geeft Erka wel eens op de NOS af...
 

JMD

Well-known member
Ik zie dat ze bij de BBC vergeten zijn het Nederlands elftal er tussen te zetten. Dan geeft Erka wel eens op de NOS af...
Sukkels daar...

Aha, die Infantino, de toekomstige FIFA-president misschien... Met zijn Godfatherengels.
 

JMD

Well-known member
Keurig alles boven tafel. Dat was in Brazili? wel anders...

Engeland in B
 

JMD

Well-known member
Duitsland hoeft niet veel te reizen, Lille - St Denis - Parijs en dan de 1/8 finale bij groepswinst in Lille...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hoe werkt dat met het schema? Ontloopt Belgi? nu Frankrijk, Spanje en Duitsland tot de finale?

Belgi? speelt 3x in Zuid Frankrijk

Mooi, die kunnen lekker Frankrijk door ploeteren. Net goed.
 

JMD

Well-known member
Hoe werkt dat met het schema? Ontloopt Belgi? nu Frankrijk, Spanje en Duitsland tot de finale?

Nee. je kan in principe elke ploeg voor de halve finale tegenkomen. Is veel minder duidelijk doordat de nummers 3 op verschillende plekken kunnen komen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nee. je kan in principe elke ploeg voor de halve finale tegenkomen. Is veel minder duidelijk doordat de nummers 3 op verschillende plekken kunnen komen.

Maar als ze allemaal groepswinnaar worden?
 

JMD

Well-known member
Engeland - Wales in Lens, daar waren in 1998 ook die supportersrellen tijdens het WK. Volgens mij met Duitsers en Engelsen toen
 

Kevah

New member
Behoorlijk pijnlijk, dat we gewoon eruit gegooid zijn door 2 landen die in de laatste pot terecht zijn gekomen en dat zelfs met 24 landen xD
 
Bovenaan