EURO2016, Loting 12 december 18.00

Mario

Well-known member
Zweden stelt toch ook niets voor zonder Zlatan? Ierland is de zwakke broeder en ik weet niet hoe Itali? er voor staat, op het WK vielen ze behoorlijk tegen. In Belgi? hebben ze het over de groep des doods, doe ff normaal zeg ...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Lijkt mij niet zo relevant dat Zweden niets voorstelt zonder Zlatan, want Zlatan doet wel mee. Verder heeft Belgi? wel een zwaardere tegenstander uit pot 2 gekregen, maar om het gelijk de groep des doods te noemen. Ja ik hoop dat dat het wordt voor Belgi?, maar zelfs de vier beste nummers drie gaan door in de groep.
 

Fabian

Active member
Portugal kunnen ze zo al door laten gaan: Oostenrijk, Hongarije, IJsland...
Ronaldo kan vakantie nemen in de voorronde.

Oostenrijk heeft geen onaardig elftal onder aanvoering van Alaba. Daarnaast is Portugal kwalitatief, behoudens Ronaldo, ook minder geworden. Ze struikelen ook nogal eens over 'kleintjes'.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik sta er eigenlijk van te kijken dat Portugal ?berhaupt groepshoofd is.
 

erka

Well-known member
Oostenrijk heeft geen onaardig elftal onder aanvoering van Alaba. Daarnaast is Portugal kwalitatief, behoudens Ronaldo, ook minder geworden. Ze struikelen ook nogal eens over 'kleintjes'.

Oostenrijk heeft wel meer dan alleen Alaba. Arnautovic, Junuzovic, Harnik, Janko. Fuchs, de aanvoerder, speelt bij Leicester City in de top van de PL.

Ik zou Oostenrijk niet uitvlakken en IJsland al helemaal niet.

Alleen Hongarije lijkt me vrij zwak.
 

Mario

Well-known member
Spanje heeft denk ik de meest lastige groep als ik het lijstje zo ziet. Wel opvallend dat Turkije en Tsjechi? elkaar weer loten.
 

Kielse Rat

Well-known member
Frankrijk heeft ook wel weer opvallend makkelijk geloot. De Zwitsers zijn niet slecht, maar Roemeni? en Albani? zijn er ook maar enkel geraakt omdat het deelnemersveld is verruimd...
 

Mario

Well-known member
Geen enkel 'groot ' land heeft moeilijk geloot. Ook niet zo vreemd natuurlijk met zoveel deelnemers.
 

erka

Well-known member
Belgi? is de nr 1 van de FIFA-ranking, dus het is vooral moeilijk voor Itali? en Zweden :D
 

Nik

Member
Nu weten we ook eindelijk voor welke wedstrijden wij kaartjes hebben: Ierland - Itali?, Spanje -Turkije, Portugal-Ijsland en een 8e finale.
 

Fabian

Active member
Belgi? is de nr 1 van de FIFA-ranking, dus het is vooral moeilijk voor Itali? en Zweden :D

Het is niet de groep des doods, maar wel de leukste groep. Voor wedstrijden van Albani? of Hongarije loop ik niet warm in ieder geval.
 

Joost

Well-known member
Nog geen Euro 2016 eindtoernooi topic?

Vandaag was er nieuws. Er mogen geen spelers van de aanvallende partij tussen het muurtje en de keeper staan.
Een praktisch onuitvoerbare regel bij vrije trappen vanaf de zijkant en sowieso een onzinnige regel.
 

Maasveld

Well-known member
Nog geen Euro 2016 eindtoernooi topic?

Vandaag was er nieuws. Er mogen geen spelers van de aanvallende partij tussen het muurtje en de keeper staan.
Een praktisch onuitvoerbare regel bij vrije trappen vanaf de zijkant en sowieso een onzinnige regel.
En dit is alleen op het EK zo?
 

Friesland

Well-known member
Wie hebben wij geloot?

Loting:
Groep des Doods A
Groep des Doods B
Baltische Groep
Scandinavische Groep
NederlandGriekenlandWit-RuslandNoorwegen
AndorraLiechtensteinEstlandFinland
San MarinoLuxemburgLetlandSchotland
GibraltarFaer?erLitouwenDenemarken
Groep Middellandse Zee
Joegoslavische Groep
Sovjet Groep
vrij geloot
Sloveni?Servi?Moldavi?Armeni?
CyprusMontenegro
BulgarijeAzerbeidzjan
MaltaMacedoni?Georgi?
Isra?lBosni?-HerzegovinaKazachstan

Oei, Andorra, San Marino en Gibraltar, zware groep...
Griekenland ook in een zware groep, in de kwalificatie verloren ze nog beide duels tegen de Faer?er...
Wit-Rusland, Schotland, Sloveni? en Bulgarije hebben aangegeven dat ze de naam van hun groep niet begrijpen...
Armeni? en Azerbeidzjan hebben protest aangetekend, niet omdat ze vrij geloot zijn, maar omdat ze bij elkaar in de groep zitten...
 

De Wolf

Well-known member
Schandalig dat die laatste twee niet in een groep met Georgie zitten.

De Bulgaren protesteren dat ze met Sovjet worden geassosieerd en eisen dat ze mogen ruilen met de enige dictatuur van Europa.
 
Bovenaan