gevegt
Well-known member
Haha, dat de VAR zo'n penalty niet terugfluit.
De KNJB wil de competitie spannend houden.
Zo veel is wel duidelijk.
Haha, dat de VAR zo'n penalty niet terugfluit.
Even serieus, zit je aan de zuip?PSV heeft zich niet bovenmatig hoeven inspannen en speelde onzorgvuldig. Hendrix had met rood moeten vertrekken. Daarnaast heeft FC Emmen een matige ploeg die het moeilijk gaat krijgen. Ze hebben ook een slechte keeper.
Dat je dit soort dingen moet doen tegen een campingelftal.
Echt belachelijk dat Hendrix daar geen rood voor kreeg.
Even serieus, zit je aan de zuip?
Damen is sowieso beter dan Stevens. Ik hoop dat er een schorsing van minimaal 2 wedstrijden volgt, zodat we tegen De Graafschap ?n FC Groningen in ieder geval Daman onder de lat hebben staan.Even vreesde ik er voor dat we het weer zouden verkloten nadat Vitesse een strafschop kreeg en Stevens rood, maar Damen zorgde ervoor dat we niet hoefden te vrezen.
Vooral de VAR. Hiervoor moet je een scheids gewoon naar de kant roepen.En dan deze penalty bij Heerenveen-Ajax. Sjongejonge.
Geen beste beurt voor de arbitrage deze week.
Die gele kaart voor Jorrit was lachertje.Ik drink niet. Had je moeten weten. Voorts was Hendrix gewoon te laat. Zag ik gewoon in het stadion. Had ik de beelden niet voor nodig. Bergwijn had daarnaast een strafschop moeten hebben. Nijhuis voerde soms weer zijn show op. Teveel met randzaken bezig. Schijnt dat hij maandag in Rosmalen als gastspreker optreed hoorde ik. Zal aan de tand worden gevoeld vanwege zijn optreden vandaag.
Klopt. Maar als ik in het stadion zit post ik niet (hoogstens even kort tijdens de rust, nu heb ik in de rust vooral gelezen over Wim Kok)In het stadion is overal wifi. Kut smoes dus.
Ja hoor, en ook nog 1 naar Hillegom, dus inmiddels weer thuis.Gaat er nog een trein voor JMD richting Haarlem?
Ik ook.Ik drink niet. Had je moeten weten. Voorts was Hendrix gewoon te laat. Zag ik gewoon in het stadion.