Eredivisie Speelronde 9

Eredivisie Speelronde 9

  • JAAAAA!!!!

    Stemmen: 1 14,3%
  • Muil houwe, kutlimbo!!!

    Stemmen: 4 57,1%
  • Laat me weten of je feesten gaat!!!

    Stemmen: 1 14,3%
  • Juichen in de Koel!!!

    Stemmen: 1 14,3%

  • Totaal aantal stemmers
    7

zwammy

Well-known member
Zeker een goede zaak. Vooral omdat ik tot 4 uur een sinterklaasviering heb. dan is 18:30 een uitstekende tijd.
 

Pascallovic

Well-known member
NAC gaf aan 19:45 dus we weten iig zeker waar de KNVB niet naar luistert.

19:45 uur heeft dan weer niemand iets aan. Fox Sports niet omdat Ajax en PSV dan voor een deel gelijktijdig spelen en qua rust is een uurtje verschil al helemaal de moeite niet.

Voor rest maakt het allemaal weinig uit. Ajax heeft op 29 september en afgelopen weekend ook uit moeten spelen om 20:45 uur, terwijl ze midweeks op de dinsdag in actie moe(s)ten komen. Van mijn part laten ze het lekker allemaal staan. De enige serieuze aanpassing is dat PSV op vrijdag speelt in december. Daar help je een club qua rust wel echt mee. Nu nog maar kijken of PSV tegen die tijd nog ergens voor speelt in de CL.
 

JMD

Well-known member
Eens.

En verder maakt het ook nogal wat uit of je thuis of uit speelt. Als je thuisspeelt op dinsdag is dat ongeveer eenzelfde belasting als dat je uitspeelt op woensdag, immers geen reisdag. En als Ajax zijnde een uitduel in Kerkrade (kan dit seizoen niet, ik weet het, maar puur als voorbeeld) of PSV in Groningen scheelt ook een flinke slok op een borrel vergeleken met een thuiswedstrijd voor Ajax/PSV. Dat is meer verschil dan die 2 uur.

Maar goed, in ieder geval goed dat er naar gekeken wordt, had wat mij betreft wel wat eerder gekund, maar goed.
Vwb dat PSV-duel op vrijdag: ik dacht dat FOX geen duels van de top 3 op vrijdag wilde?
 

JMD

Well-known member
Het mag van mij ook op 8 december in Eindhoven bij PSV - Excelsior gebeuren. Vooral omdat ik daar bij ben. :rumcolaa:

Op 8 december verliezen we sowieso niet van Excelsior, simpelweg omdat dat duel net vandaag verschoven is naar 7 december. :p
 

Forza AZ

Well-known member
Vooral het wisselen van PSV-Excelsior met Fortuna Sittard-AZ komt mij uitstekend uit. Zo'n verre uitwedstrijd op een vrijdag is toch altijd een beetje lastig en het viel ook nog eens samen met iets anders voor me. Nu kan ik beide doen.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Op 8 december verliezen we sowieso niet van Excelsior, simpelweg omdat dat duel net vandaag verschoven is naar 7 december. :p

Yep, zit ik lekker mee... Trip valt daarmee in het water, terwijl het net geboekt is. Gelukkig hebben we 2 andere leuke wedstrijden dat weekend (beiden in Duitsland), maar het plan om met voetbal in Eindhoven te eindigen lukt dus niet.

Dan maar een avondje stappen in Eindhoven, aangezien ik daar al een hotel heb...
 

Forza AZ

Well-known member
Yep, zit ik lekker mee... Trip valt daarmee in het water, terwijl het net geboekt is. Gelukkig hebben we 2 andere leuke wedstrijden dat weekend (beiden in Duitsland), maar het plan om met voetbal in Eindhoven te eindigen lukt dus niet.

Dan maar een avondje stappen in Eindhoven, aangezien ik daar al een hotel heb...

Dan kom je toch even gezellig naar Sittard. ;)
 

zwammy

Well-known member
Yep, zit ik lekker mee... Trip valt daarmee in het water, terwijl het net geboekt is. Gelukkig hebben we 2 andere leuke wedstrijden dat weekend (beiden in Duitsland), maar het plan om met voetbal in Eindhoven te eindigen lukt dus niet.

Dan maar een avondje stappen in Eindhoven, aangezien ik daar al een hotel heb...

Wel bij het Stratumseind wegblijven h?. Gewoon de Irish, Wildeman en Vooruitgang is genoeg :duim:
 
Bovenaan