Eredivisie Speelronde 9

Eredivisie Speelronde 9

• JAAAAA!!!!

Stemmen: 1 14,3%
  • Muil houwe, kutlimbo!!!

Stemmen: 4 57,1%
  • Laat me weten of je feesten gaat!!!

• Juichen in de Koel!!!

• Totaal aantal stemmers
    7

stc

Well-known member
Ik ook.

Waarvoor ging Nijhuis nou naar de VAR kijken begin 2e helft? Dat konden we niet zien... Zag wel dat een PSVer geel kreeg. Maar je kan toch alleen maar een VAR terugkijken voor rood?

Ging om Rosario die een overtreding begin. VAR vond het rood, daarom ging Nijhuis kijken. Hij vond het geel.

JMD

Well-known member
Zie nu de penalty van Ajax, daar duwen beide toch, gewoon schouders tegen elkaar? Alleen blijft die Heerenveenspeler staan en valt Dolberg om, n.a.w. omdat die Heerenvener meer kracht erin zet (of heeft).

JMD

Well-known member
Mooi staatje voor gevegt: Hendrix behaalde vandaag zijn 100e eredivisiezege. Hij had daar slechts 127 duels voor nodig. Alleen Ruud Krol (122) had minder duels nodig voor 100 eredivisiezeges. Johan Cruijff (128), Horst Blankenburg (129) en Arie Haan (131) zakken een plaatsje in deze ranglijst. (via Optasport)

Maasveld

Well-known member
Haha, die Jeroen Zoet en Bas Nijhuis zijn ook echt niet serieus te nemen he.

Was de VAR afwezig bij PSV-Emmen?

Hups VVV!!!

erka

Well-known member
Vooral de VAR. Hiervoor moet je een scheids gewoon naar de kant roepen.

Het niveau van de VAR ligt nog niet erg hoog in Nederland. Er gaat hier relatief veel meer mis dan op het WK. Toch een seizoen te vroeg begonnen? UEFA stelt om die reden de VAR nog uit in de CL. Eerst goed opleiden.

Janssen

Well-known member
Het niveau van de VAR ligt nog niet erg hoog in Nederland. Er gaat hier relatief veel meer mis dan op het WK. Toch een seizoen te vroeg begonnen? UEFA stelt om die reden de VAR nog uit in de CL. Eerst goed opleiden.

Het niveau van de scheidsrechters is gewoon niet hoog en de VAR laat dat extra duidelijk zien.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Damen is sowieso beter dan Stevens. Ik hoop dat er een schorsing van minimaal 2 wedstrijden volgt, zodat we tegen De Graafschap ?n FC Groningen in ieder geval Daman onder de lat hebben staan.

Dit was een rode kaart wegens het ontnemen van een directe scoringskans, daar staat standaard 1 duel op aangezien het geen zware overtreding op zich was.

Overigens vraag ik me af of je dit echt als een directe scoringskans moet zien aangezien er nog 2 verdedigers stonden, maar als Damen nu zijn kans grijpt en een basisplaats verovert hoor je mij niet klagen.

JMD

Well-known member
Veel absenten bij PEC vanmiddag, er is zelfs nog 1 speler apart onderweg naar de Kuip omdat er nog weer iemand geblesseerd was.
Dat wordt echt een monsterscore.

Bovenaan