Eredivisie Speelronde 9

Eredivisie Speelronde 9

  • JAAAAA!!!!

    Stemmen: 1 14,3%
  • Muil houwe, kutlimbo!!!

    Stemmen: 4 57,1%
  • Laat me weten of je feesten gaat!!!

    Stemmen: 1 14,3%
  • Juichen in de Koel!!!

    Stemmen: 1 14,3%

  • Totaal aantal stemmers
    7

Janssen

Well-known member
Hahaha echt waar

Prima die var maar zeg dan gewoon vantevoren dat het voor Ajax niet geldt.
 

stc

Well-known member
PSV heeft zich niet bovenmatig hoeven inspannen en speelde onzorgvuldig. Hendrix had met rood moeten vertrekken. Daarnaast heeft FC Emmen een matige ploeg die het moeilijk gaat krijgen. Ze hebben ook een slechte keeper.
 

gevegt

Well-known member
PSV heeft zich niet bovenmatig hoeven inspannen en speelde onzorgvuldig. Hendrix had met rood moeten vertrekken. Daarnaast heeft FC Emmen een matige ploeg die het moeilijk gaat krijgen. Ze hebben ook een slechte keeper.
Even serieus, zit je aan de zuip?
 

stc

Well-known member
Even serieus, zit je aan de zuip?

Ik drink niet. Had je moeten weten. Voorts was Hendrix gewoon te laat. Zag ik gewoon in het stadion. Had ik de beelden niet voor nodig. Bergwijn had daarnaast een strafschop moeten hebben. Nijhuis voerde soms weer zijn show op. Teveel met randzaken bezig. Schijnt dat hij maandag in Rosmalen als gastspreker optreed hoorde ik. Zal aan de tand worden gevoeld vanwege zijn optreden vandaag.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Even vreesde ik er voor dat we het weer zouden verkloten nadat Vitesse een strafschop kreeg en Stevens rood, maar Damen zorgde ervoor dat we niet hoefden te vrezen.
Damen is sowieso beter dan Stevens. Ik hoop dat er een schorsing van minimaal 2 wedstrijden volgt, zodat we tegen De Graafschap ?n FC Groningen in ieder geval Daman onder de lat hebben staan.
 

erka

Well-known member
En dan deze penalty bij Heerenveen-Ajax. Sjongejonge.

Geen beste beurt voor de arbitrage deze week.
 

gevegt

Well-known member
Ik drink niet. Had je moeten weten. Voorts was Hendrix gewoon te laat. Zag ik gewoon in het stadion. Had ik de beelden niet voor nodig. Bergwijn had daarnaast een strafschop moeten hebben. Nijhuis voerde soms weer zijn show op. Teveel met randzaken bezig. Schijnt dat hij maandag in Rosmalen als gastspreker optreed hoorde ik. Zal aan de tand worden gevoeld vanwege zijn optreden vandaag.
Die gele kaart voor Jorrit was lachertje.
 

JMD

Well-known member
In het stadion is overal wifi. Kut smoes dus.
Klopt. Maar als ik in het stadion zit post ik niet (hoogstens even kort tijdens de rust, nu heb ik in de rust vooral gelezen over Wim Kok)

Gaat er nog een trein voor JMD richting Haarlem?
Ja hoor, en ook nog 1 naar Hillegom, dus inmiddels weer thuis.

En verder: PSV speelt bijna constant op zaterdag de laatste weken, en de afgelopen zaterdagen heb ik steeds andere zaken gehad. :p
 

JMD

Well-known member
Ik drink niet. Had je moeten weten. Voorts was Hendrix gewoon te laat. Zag ik gewoon in het stadion.
Ik ook.

Waarvoor ging Nijhuis nou naar de VAR kijken begin 2e helft? Dat konden we niet zien... Zag wel dat een PSVer geel kreeg. Maar je kan toch alleen maar een VAR terugkijken voor rood?
 
Bovenaan