Eredivisie: Speelronde 34

JMD

Well-known member
Oke, bedankt voor de info, ik heb me eerlijk gezegd me er de afgelopen maanden niet mee bezig gehouden, komt arrogant over maar ik was al die weken/maanden in de veronderstelling dat de 3e plek directe plaatsing was.

Kan me voorstellen. Jullie speelden nog om plaats 2 tot een week of 5 terug...
 
Vreemd als winnaar A als 1e thuis moet als het over 2 wedstrijden gaat, dan ben je dus in het nadeel als je 4e bent geworden,.

Nee, uit/thuis wordt pas bepaald wanneer de halve finale is gespeeld. Degene die van de finalisten op de ranglijst als hoogste eindigt, speelt de 2e wedstrijd thuis.
 

inhethoekje

Active member
Kan me voorstellen. Jullie speelden nog om plaats 2 tot een week of 5 terug...

Na Go Ahead begon ik hem pas een beetje te knijpen maar ook toen was ik niet bezig met de playoffs regels wat betreft EL.

Komend seizoen ga ik me beter inlezen.
 

JMD

Well-known member
Vreemd als winnaar A als 1e thuis moet als het over 2 wedstrijden gaat, dan ben je dus in het nadeel als je 4e bent geworden,.

Geloof mij nou maar, als Feyenoord de finale haalt speelt het eerst uit.

Donderdagavond al om 18.30 trouwens, Feyenoord in Heerenveen. De andere 1/2 finale om 20.45. Zij spelen zondag dan om 12.30
 

JMD

Well-known member
Ronald de Boer zit er hier naast. Het jaar dat Grunn AZ versloeg in de playoff, was niet in het jaar dat AZ de titel verspeelde op de slotdag, dat was een jaar eerder. In 2007 haalde AZ uiteindelijk alsnog de finale playoffs, waarin het van Ajax verloor. (net als 2 weken eerder de bekerfinale)
 

Fabian

Active member
Ik kan zondag niet. Dan ben ik niet eens in de buurt van De Kuip. Heb ook totaal geen rekening gehouden met de play-offs wat dat betreft. Daar had ik een paar weken terug geen idee van.
 

JMD

Well-known member
JMD,kan jij het me nog een keer uitleggen?

Alvast bedankt.

Donderdag is het Heerenveen - Feyenoord en Zwolle - Vitesse. Zondag de returns.
De week erna (weer do en zo) is de heen- en terugwedstrijd van de finale.

De ploeg die het hoogst ge?indigd is, in de reguliere competitie begint uit.
Dus als Feyenoord wint van Heerenveen beginnen zij uit.
Als Heerenveen wint van Feyenoord beginnen zij thuis.
De winnaar van Vitesse - PEC is dus afhankelijk van de andere halve finale of ze uit of thuis beginnen.
 

inhethoekje

Active member
Zondag nachtdienst, bedankt Feyenoord, na Vitesse kan ik nu weer gaan lopen leuren met diensten draaien bij collega's, een middagdienst lukt vaak wel maar bij een nachtdienst rent iedereen altijd hard weg, die wordt bijna nooit geruild.
 

fr-keff

Active member
Inhethoekje zo lastig is het toch niet.

Donderdag:
18:30 - Heerenveen - Feyenoord
20:45 - PEC - Vitesse

Zondag
12:30 - Vitesse - PEC
14:30 - Feyenoord - Heerenveen

Week erna:

Donderdag
20:45 - Vitesse/PEC - Heerenveen/Feyenoord

Zondag
16:45 - Feyenoord/Heerenveen - Vitesse/PEC
 

inhethoekje

Active member
Donderdag is het Heerenveen - Feyenoord en Zwolle - Vitesse. Zondag de returns.
De week erna (weer do en zo) is de heen- en terugwedstrijd van de finale.

De ploeg die het hoogst ge?indigd is, in de reguliere competitie begint uit.
Dus als Feyenoord wint van Heerenveen beginnen zij uit.
Als Heerenveen wint van Feyenoord beginnen zij thuis.
De winnaar van Vitesse - PEC is dus afhankelijk van de andere halve finale of ze uit of thuis beginnen.

Dus toch 2 wedstrijden, dan zat Fox er dus naast, die lieten maar 1 wedstrijd zien, bedankt JMD, en sorry achterhoeker dat ik het bij jou niet begreep.:duim:
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik kan zondag niet. Dan ben ik niet eens in de buurt van De Kuip. Heb ook totaal geen rekening gehouden met de play-offs wat dat betreft. Daar had ik een paar weken terug geen idee van.

Donderdagavond heb ik om zeven uur een afspraak staan en zondag zou ik vanuit omgeving Apeldoorn moeten komen. Dan moet ik eerst ergens tussen tien uur en tien voor half elf starten in een hardloopwedstrijd van ruim acht kilometer. Al kan ik die misschien nog naar half tien verschuiven. Dan ben ik rond elf uur klaar. Hopelijk dat de douchegelegenheid dichtbij is, dan zou ik om twaalf uur op de trein in Apeldoorn moeten kunnen stappen. In dat geval zou ik het net moeten kunnen redden.
 
Bovenaan