Eredivisie: Speelronde 34

inhethoekje

Active member
Leuk voor Giovanni, die kan straks lullig beginnen in het nieuwe seizoen, wellicht geen EL straks, leuk voor die jongen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hoe laat spelen we zondag in De Kuip? Wie weet dat ik toch een uiterste poging ga wagen om richting Kuip te gaan. Half drie zou ik misschien net aan redden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Leuk voor Giovanni, die kan straks lullig beginnen in het nieuwe seizoen, wellicht geen EL straks, leuk voor die jongen.

Eigen schuld. Had hij Rutten er maar eerder uit moeten werken. Dit laatste debacle zag je natuurlijk aankomen. Of hij is te lief of hij kan zich vinden in Rutten zijn beleid.
 

JMD

Well-known member
Dus als we winnen van Heerenveen mag Feyenoord thuis spelen tegen Vitesse?
(waarom is het dan opeens winnaar A tegen B over 1 wedstrijd?)

Is over 2 duels. De hoogst ge?indigde ploeg begint uit, dus als Feyenoord de finale haalt zal thuis eindigen.
 

inhethoekje

Active member
Is over 2 duels. De hoogst ge?indigde ploeg begint uit, dus als Feyenoord de finale haalt zal thuis eindigen.

Oke, bedankt voor de info, ik heb me eerlijk gezegd me er de afgelopen maanden niet mee bezig gehouden, komt arrogant over maar ik was al die weken/maanden in de veronderstelling dat de 3e plek directe plaatsing was.
 

RickPSV

Active member
Een goed einde van de competitie, leuke uitslagen. Vooral Dordrecht gunde ik deze mooie afsluiting van hun slechte seizoen wel.
 

inhethoekje

Active member
Vreemd als winnaar A als 1e thuis moet als het over 2 wedstrijden gaat, dan ben je dus in het nadeel als je 4e bent geworden,.
 
Bovenaan