Een Clasie kan het ook niet alleen. Als je speelt met spelers die zich verschuilen of het verkloten wordt het zelfs voor een Messi lastig.
Een Clasie kan het ook niet alleen. Als je speelt met spelers die zich verschuilen of het verkloten wordt het zelfs voor een Messi lastig.
Gaan Gio en JP het nu afmaken?
.
En ik heb op AD gestemd op de Kromme om Feyenoord door de playoffs te loodsen, Van Bronckhorst mag je dit niet aandoen.
Wie stonden nog meer in die poll?
4-5nou, nou. Zelfs Hoesen maakt er nog eentje. Paar flitsen gezien maar verdedigend was het echt dramatisch van beide ploegen. De Leeuw 17 goals en die mocht nog weg begin van seizoen. Supporters worden wel eens kortzichtigheid verweten maar zelfde geldt soms voor management. Nu maar hopen dat we niet te veel worden leeggekocht deze zomer.
Feyenoord jammer. Maar je voelde het al een beetje aankomen.
Playoffs worden ook niks. Zitten totaal niet in de flow. 1e Ronde playoffs is sowieso niks aan, pas in finale wordt het leuker.
Mijn voorspelling is Heerenveen-Zwolle in de finale.
Als van Geel slim is doet hij dat niet en benadert hij voor deze klus Wim Jansen of de Kromme, even een oer Feyenoorder voor de groep die de druk weghaalt.
2005-2006
Ajax - Feyenoord 3-0
Feyenoord - Ajax 2-4
2006-2007
FC Groningen - Feyenoord 2-1
Feyenoord - Groningen 1-1
2008-2009
NAC - Feyenoord 3-2
Feyenoord - NAC 0-4
Het is jammer dat Beenhakker Feyenoord niet meer als zijn thuis ziet. .
Hem lukte het in 2007 ook niet.
Verder is voor mij het belang van Feyenoord ten alle tijden groter dan de carri?re van Van Bronckhorst.
Dat komt ook, omdat je als Feyenoord zijnde veelal vanuit een klotesituatie in die play-offs terecht komt. Moraal is vaak laag.
In 2005-2006 hadden we wel een aardig seizoen, maar toen vroegen we erom.