Eredivisie speelronde 21

JMD

Well-known member
Voor het weekend teken je ervoor om uit te lopen op Ajax maar nu blijft toch een katterig gevoel achter.

Utrecht maakte vandaag een eind aan een slechte serie tegen PSV, laten wijvolgende week dan maar de slecht serie tegen Heerenveen be?indigen.

RickPSV

Active member
Dat interview van Van Boekel bij FOX was te belachelijk voor woorden. Probeerde zelfs nog bij t eerste penaltymoment van PSV de schuld half bij de VAR/Makkelie neer te leggen. Te belachelijk voor woorden.

Maasveld

Well-known member
Zo zie je maar dat je behulp van kunstgras best iets kunt bereiken.
We halen 62% van onze punten in eigen huis, waarmee we in de middenmoot staan. Ter vergelijking, De Graafschap 89%, NAC 88%, Fortuna 69%. De natuurgrasclubs scoren op dit vlak dit seizoen beter dan de kunstgrasclubs.

Laatst bewerkt:

Bonehead

Well-known member
Niet minder cruciaal dan op tijd in de wedstrijd via een penalty de gelijkmaker kunnen maken (1-1). Krijg je toch een ander wedstrijdbeeld.

Dit meen je toch niet mag ik hopen? De tijd met nog een paar minuten op de klok is veel korter dan het eerste moment. PSV had op zeker verloren. Het is onmogelijk om hetzelfde van de eerste situatie te zeggen. Daarom vind ik het zeer begrijpelijk als FC Utrecht zich vandaag meer bestolen voelt dan PSV. Terwijl de bal uiteraard twee keer op de stip had gemoeten.

Die uitleg van Van Boekel is trouwens een regelrechte giller.

vakx2.0

Banned
Dit meen je toch niet mag ik hopen? De tijd met nog een paar minuten op de klok is veel korter dan het eerste moment. PSV had op zeker verloren. Het is onmogelijk om hetzelfde van de eerste situatie te zeggen. Daarom vind ik het zeer begrijpelijk als FC Utrecht zich vandaag meer bestolen voelt dan PSV. Terwijl de bal uiteraard twee keer op de stip had gemoeten.

Die uitleg van Van Boekel is trouwens een regelrechte giller.

Bestrijd ik. Als het 1-1 was geworden, had PSV de wedstrijd gewonnen. In plaats van te moeten terugkomen van een 0-2.

Bovenaan