Eredivisie speelronde 21

Maasveld

Well-known member
Zo zie je maar dat je behulp van kunstgras best iets kunt bereiken.
We halen 62% van onze punten in eigen huis, waarmee we in de middenmoot staan. Ter vergelijking, De Graafschap 89%, NAC 88%, Fortuna 69%. De natuurgrasclubs scoren op dit vlak dit seizoen beter dan de kunstgrasclubs.

Laatst bewerkt:

Bonehead

Well-known member
Niet minder cruciaal dan op tijd in de wedstrijd via een penalty de gelijkmaker kunnen maken (1-1). Krijg je toch een ander wedstrijdbeeld.

Dit meen je toch niet mag ik hopen? De tijd met nog een paar minuten op de klok is veel korter dan het eerste moment. PSV had op zeker verloren. Het is onmogelijk om hetzelfde van de eerste situatie te zeggen. Daarom vind ik het zeer begrijpelijk als FC Utrecht zich vandaag meer bestolen voelt dan PSV. Terwijl de bal uiteraard twee keer op de stip had gemoeten.

Die uitleg van Van Boekel is trouwens een regelrechte giller.

vakx2.0

Banned
Dit meen je toch niet mag ik hopen? De tijd met nog een paar minuten op de klok is veel korter dan het eerste moment. PSV had op zeker verloren. Het is onmogelijk om hetzelfde van de eerste situatie te zeggen. Daarom vind ik het zeer begrijpelijk als FC Utrecht zich vandaag meer bestolen voelt dan PSV. Terwijl de bal uiteraard twee keer op de stip had gemoeten.

Die uitleg van Van Boekel is trouwens een regelrechte giller.

Bestrijd ik. Als het 1-1 was geworden, had PSV de wedstrijd gewonnen. In plaats van te moeten terugkomen van een 0-2.

Atreides

Well-known member
En die vakx; dat k?n toch gewoon niet een echt iemand zijn?

X heeft in elk geval een paar keer een foto geplaatst van iemand waar Kjell Scherpen een kleine jongen naast is.

Het is een beetje kinderachtig om X uit te maken voor grootste calimero, maar het is in elk geval de langst calimero.

@ Bonehead:
Gefeliciteerd!

Satyr

Administrator
Forumleiding
Dat lijkt me best gaaf, dat als je een pingel krijgt, dat die dan automatisch zit en dat je vervolgens nog wint ook!!!

Atreides

Well-known member
Steven "ik denk dat ik mijn been gebroken heb" Bergwijn en Chucky "au au au ik heb een zware hersenschudding", Lozano morgen alweer in de selectie.

Wat zit er in dat water daar in Eindhoven?

Dit is toch wel een heel quote waardig topic geworden.

Batigoal

Well-known member
Hoe komt het dat zo'n superrijke vereniging als Ajax met zo'n hoge begroting en met zulke dure spelers , door velen getipt als de kampioenskandidaat, niet kan winnen van een club als Heracles, dat het met een vele malen lagere begroting moet doen ?

Met die redenatie zouden Bayern M?nchen, Real Madrid, FC Barcelona, Manchester City etc. nooit meer een competitiewedstrijd mogen verliezen.

De Groene Scout

Well-known member
Zelfs het grote rijke zaterdagbolwerk van Noord Ooster zelf (HHC) verloor afgelopen zaterdag met 2-5 van het lelijke eendje uit de 2e divisie VVSB. Dat mag toch nooit voorkomen.

Atreides

Well-known member
@ Janssen, hoe speelde Excelsior dit weekeinde? Hoe schat je de kansen voor Fc Emmen uit bij Excelsior voor komend weekeinde?

Bovenaan