vakx2.0
Banned
Wie kijkt er nog tv ?
Ik. Voetbal vooral. Jij kijkt al jaren geen voetbal meer. Te druk met trollen.
Wie kijkt er nog tv ?
Zou toch wel grappig zijn als Heerenveen degradeert.
Ok.Ik kijk altijd de NOS site even na. Staan tenminste de volledige interviews.
Ja, ik ook. Maar ik vind het raar dat ze het op de TV op slechts 1 van de 2 situaties willen hebben.
Omdat het misschien op een cruciaal moment was van de wedstrijd 2 minuten voor tijd.
Te druk met trollen.![]()
Ja, ik ook. Maar ik vind het raar dat ze het op de TV op slechts 1 van de 2 situaties willen hebben.
Heerenveen degradeert niet denk ik. Zijn nog clubs slechter.
VVV is 1 van de 5 clubs die na elke speelronde in het linkerrijtje hebben gestaan :duim:
We halen 62% van onze punten in eigen huis, waarmee we in de middenmoot staan. Ter vergelijking, De Graafschap 89%, NAC 88%, Fortuna 69%. De natuurgrasclubs scoren op dit vlak dit seizoen beter dan de kunstgrasclubs.Zo zie je maar dat je behulp van kunstgras best iets kunt bereiken.
Niet minder cruciaal dan op tijd in de wedstrijd via een penalty de gelijkmaker kunnen maken (1-1). Krijg je toch een ander wedstrijdbeeld.
Wie zegt dat dit niet gebeurd is?
Dit meen je toch niet mag ik hopen? De tijd met nog een paar minuten op de klok is veel korter dan het eerste moment. PSV had op zeker verloren. Het is onmogelijk om hetzelfde van de eerste situatie te zeggen. Daarom vind ik het zeer begrijpelijk als FC Utrecht zich vandaag meer bestolen voelt dan PSV. Terwijl de bal uiteraard twee keer op de stip had gemoeten.
Die uitleg van Van Boekel is trouwens een regelrechte giller.
Ik blijf het vreemd vinden dat je niet voor Ajax bent.Bestrijd ik. Als het 1-1 was geworden, had PSV de wedstrijd gewonnen. In plaats van te moeten terugkomen van een 0-2.
Ik blijf het vreemd vinden dat je niet voor Ajax bent.
Bestrijd ik. Als het 1-1 was geworden, had PSV de wedstrijd gewonnen. In plaats van te moeten terugkomen van een 0-2.