Eredivisie speelronde 21

stc

Well-known member
Ik vraag me trouwens af of die Wiedemeijer niet eerst met v Boekel moet spreken, voordat hij hem publiekelijk op zijn fouten wijst.

SanMark.

Well-known member
Dat valt te bezien. De VAR is ook maar een scheidsrechter (Makelie). Van Boekel heeft alle recht van de wereld om zijn eigen conclusie te trekken. Die van Makelie is niet per definitie meer waard. Ze zien beide dezelfde beelden en situatie.

Een VAR kan het van afstand neutraler bekijken dan de scheids in het stadion.

RickPSV

Active member
Hij loopt te schuimbekken. Dagelijks janken over De Jong en PSV ... en het erge is, hij heeft het zelf niet eens door. Maar juist bij PES5 valt het iedereen op, omdat hij niet anders doet.

Ach, hij heeft ook een supportershart net als iedereen.

vakx2.0

Banned
Typisch NOS ... wel vragen stellen aan Van Boekel over de vermeende Utrecht-penalty.
Met geen woord reppen over de vermeende PSV-penalty.

Terwijl de KNVB nota bene zelf laat weten dat BEIDE situatie een penalty waren.

NOS ... eenzijdigheid troef.

stc

Well-known member
Ik constateer dat Willem Janssen van Utrecht ook constant loopt te praten als het ff niet gaat.

Pascallovic

Well-known member
Ik vraag me trouwens af of die Wiedemeijer niet eerst met v Boekel moet spreken, voordat hij hem publiekelijk op zijn fouten wijst.
Schijnbaar niet, is al vaker gebeurd dat men een reactie gaf voordat ze de betreffende scheidsrechter gesproken hadden. Lijkt mij persoonlijk niet heel fijn.

PES5

Administrator
Forumleiding
Ah. Zo kennen we patchanka weer. Eierdopje op en maar huilen. Het is niet eerlijk.

Altijd weer die NOS die tegen PSV, of is het nu pro Ajax, is.

stc

Well-known member
Typisch NOS ... wel vragen stellen aan Van Boekel over de vermeende Utrecht-penalty.

Van Boekel heeft het wel over het PSV moment in de eerste helft. Kijk even de nos site na.

stc

Well-known member
Schijnbaar niet, is al vaker gebeurd dat men een reactie gaf voordat ze de betreffende scheidsrechter gesproken hadden. Lijkt mij persoonlijk niet heel fijn.

Ben het eens met je. Ik zou ook eerst de scheidsrechter informeren, voordat je naar buiten treedt.

SanMark.

Well-known member

700.jpg

Bovenaan