Eredivisie speelronde 21

stc

Well-known member
Rot zelf op.

Enorm zeikwijf die De Jong.

Altijd verongelijkt jammeren en er zelf altijd vol inkleunen maar incasseren kan ie niet.

Misschien dat jij je daarom zo goed met hem kan identificeren.

Ik zie voldoende vergelijkingen.

De Jong gaat tenminste voorop in de strijd. Net als v Bommel trouwens.

vakx2.0

Banned
Rot zelf op.

Enorm zeikwijf die De Jong.

Altijd verongelijkt jammeren en er zelf altijd vol inkleunen maar incasseren kan ie niet.

Misschien dat jij je daarom zo goed met hem kan identificeren.

Ik zie voldoende vergelijkingen.

Als ie maar half zo veel zou jammeren en janken als jij over PSV en Luuk, gaf ik je gelijk.
Maar hij komt nog niet eens in de buurt. Not even close.

Jankbal.

RickPSV

Active member
Dat gezicht van die Luuk de Jong bij een achterstand is teouwens wel hilarisch.

Hoe die gast ook nog een vrije trap probeerde te versieren in een duel met Janssen. En dat noemt zich aanvoerder. Mooi voorbeeld voor de jeugd.

Scoren als geen ander, maar een misselijkmakende kwal in het veld.

Hij is niet de enige hoor... bijna elke aanvoerder in de Eredivisie is zo, alleen bij hem valt t meer op.

PES5

Administrator
Forumleiding
Hij is niet de enige hoor... bijna elke aanvoerder in de Eredivisie is zo, alleen bij hem valt t meer op.

Van Persie, Til, De Ligt hebben een veel positievere uitstraling en zeiken veel en veel minder.

Bij De Jong valt het op, omdat hij niet anders doet.

stc

Well-known member
Zijn grote voorbeeld. Mark 'ik kan niet van de vierde man afblijven' van Bommel. Al net zo'n zeikerd.

Ben je jaloers? Ik constateer dat de Jong voorop in strijd gaat. Niets mis mee. Kunnen nog veel spelers wat van leren.

vakx2.0

Banned
Van Bommel: Twee duidelijke penalty's
PSV-trainer Mark van Bommel sloot zich aan bij de woorden van zijn aanvoerder. ,,Bij Luuk was het een duidelijke penalty bij een 1-0 stand. Zijn shirt is aan gort. Dat is gewoon bewust, het trekken aan iemand shirt. Bij Denzel (Dumfries) is het onbewust, maar het is er ook ??n.”

Een punt gewonnen, reageerde Van Bommel op de comeback van zijn ploeg. ,,Ja, daar kan ik niets anders van maken.”

En zo is het.

Maasveld

Well-known member
Dat ADO leeft ook bij de gratie van El-Khayati. Zonder hem waren ze een goede concurrent voor NAC geweest.

Janssen

Well-known member
Terecht geen pingel gegeven voor Excelsior, was dus echt niks aan de hand. John de Wolf is een huilebalk.

PES5

Administrator
Forumleiding
Hij loopt te schuimbekken. Dagelijks janken over De Jong en PSV ... en het erge is, hij heeft het zelf niet eens door. Maar juist bij PES5 valt het iedereen op, omdat hij niet anders doet.

Rot op jankmuil.

Zei hij schuimbekkend.

RickPSV

Active member
Van Persie, Til, De Ligt hebben een veel positievere uitstraling en zeiken veel en veel minder.

Bij De Jong valt het op, omdat hij niet anders doet.

Wat je bij De Jong en Van Bommel ziet is gewoon een overdreven winnaarsmentaliteit. Dat zie je ook bij heel veel aanvoerders en spelers in zowel de Eredivisie als in het buitenland. Natuurlijk vind ik voornamelijk Til en De Ligt echt wel de meest volwassen aanvoerders in de Eredivisie, maar je ziet dit echt wel veel vaker. Let maar eens op Meijers of Anco Jansen. Die zijn precies zo.

Bovenaan