Vreemde speelronde. Feyenoord zal dan ook wel verliezen zoals zo vaak.
Wordt dus gewoon 0-2...

Want ook vreemde speelrondes houden soms ineens op en juist als iedereen dan een vervolg verwacht gebeurt dat niet.
De interland periode komt wat dat betreft ongelegen.
Of juist niet. Even de koppies leeg. Want met 8 weken continu trainen is de selectie/spel ook niet beter geworden. Ik heb geen oefenduels gezien (simpelweg omdat ik die nooit kijk, het ontbreekt aan het belangrijkste van het spel, de spanning van het resultaat plus dat je nooit weet of de tegenstander het meer/minder serieus neemt enz), maar van de rest werd ik idd ook niet vrolijk. Eigenlijk alleen de op papier lastigste pot win je het simpelst (zelfs zonder tegengoal en volgens mij had Twente ook geen echte kansen), de overige 4 duels (nota bene in het Philips Stadion) zijn allemaal grotendeels zwakke duels geweest.
Na PSV - Sparta werd ik hier bekritiseerd omdat ik kritiek durfde te hebben op PSV. Ze hadden immers simpel gewonnen en ik was alleen tevreden over het kwartier na rust. Hoe durfde ik dat te zeggen dat het wel aardig was maar niet meer dan dat enz... Nou precies om wat je de weken erna zag gebeuren, we troffen een Sparta nog niet in vorm, hadden mazzel met 2 blunders van Drommel en voor de rest was het (op het kwartier na rust na toen het écht goed was) niet goed. Die lijn is doorgezet. Na 5 officiële duels (waarbij ik de JCS dan even als officieel duel tel) is alleen dat kwartier na rust tegen SParta écht goed geweest, het do-or-diespel in de laatste 10 minuten tegen Go Ahead leverde 2 goals op en de start na rust tegen Grunn ook (waar we niet eens echt goed speelden).
En PSV wint ook vaak op basis van individuele klasse (zeker vorige week), als dat dan niet lukt is dit PSV niet beter dan dit Ajax (dat minder individuele klasse heeft dan PSV)
En verder: als PSV dan toch een keer moet verliezen dit seizoen, dan maar tegen Telstar, die gun ik het echt. Ik kom daar al een jaar of 6 af en toe (vroeger niet, mijn 2e club was altijd Haarlem...) en het is echt een leuke en sympathieke club. Die gun ik het handhaven wel.