Eredivisie ronde 4

JMD

Well-known member
Feyenoord is de favoriet en gaat gewoon kampioen worden. Zij hebben de beste ploeg en de beste trainer van de eredivisie.
Die overtuigen ook absoluut nog niet, en thuis tegen NAC en uit bij de stadgenoten (wanneer hebben die voor het laatst de grote broer pijn gedaan?) zijn nou niet echt heel lastige potjes.

JMD

Well-known member
Over 2 weken is het Ajax - PEC, de Blauwvingers zullen nog niet vaak naar de ArenA gekomen zijn met minder puntverlies dan de recordkampioen...

Eindelijk wordt de competitie dan interessant met flink wat leuke potjes, want ook NEC - PSV is natuurlijk een leuk duel gezien het feit dat NEC tot nu toe (oke, heb vandaag niet gezien) misscjin wel het leukste/beste voetbal speelt.

stc

Well-known member
Die overtuigen ook absoluut nog niet, en thuis tegen NAC en uit bij de stadgenoten (wanneer hebben die voor het laatst de grote broer pijn gedaan?) zijn nou niet echt heel lastige potjes.
Pogba heeft onder andere Feyenoord pijn gedaan. De heer Boukhari heeft ooit Feyenoord ook pijn gedaan, maar dat was in de kuip toen het Rotterdamsch dagblad nog bestond. (toen stond er een foto in deze krant van hem, met de kop Sparta is de club van Rotterdam).

Hopelijk was gisteren voor PSV de allerslechtste eredivisie wedstrijd die ik heb gezien in het stadion. Deed pijn aan de ogen. Zo spelen in de CL en je gaat er met dubbele cijfers vanaf.

stc

Well-known member
En dan moet Telstar nog komen....
Over 2 weken is het Ajax - PEC, de Blauwvingers zullen nog niet vaak naar de ArenA gekomen zijn met minder puntverlies dan de recordkampioen...

Eindelijk wordt de competitie dan interessant met flink wat leuke potjes, want ook NEC - PSV is natuurlijk een leuk duel gezien het feit dat NEC tot nu toe (oke, heb vandaag niet gezien) misscjin wel het leukste/beste voetbal speelt.
Telstar is voor de Koploper appeltje eitje.

NEC uit was vorig jaar voor PSV ook weer puntverlies. Dus ik vrees het ergste voor de zo gezegde vedettes van PSV.

JMD

Well-known member
Pogba heeft onder andere Feyenoord pijn gedaan. De heer Boukhari heeft ooit Feyenoord ook pijn gedaan, maar dat was in de kuip toen het Rotterdamsch dagblad nog bestond. (toen stond er een foto in deze krant van hem, met de kop Sparta is de club van Rotterdam).
De laatste keer dat Excelsior of Sparta van Feyenoord won was voor Corona. De laatste keer een zege in de Kuip is voor Sparta idd 1999/2000 en voor Excelsior nog 20 seizoenen eerder...

Mario

Well-known member
Forumleiding
PSV was echt slecht. Veerman was verantwoordelijk voor de 0-2. Dest leverde alles in. v Bommel was slecht. Kover slecht. Niemand was goed.
Ik mis op dit moment vooral een leider bij PSV..Schouten als captain vind ik nog niet overtuigen. Peresic vind ik wel een leider, maar die liep gisteren alleen maar gefrustreerd rond. Er is niemand die het team op sleeptouw neemt.

Bovenaan