Eredivisie ronde 4

Abubakari

Well-known member
Wonderlijk hoe Utrecht vanmiddag in Zwolle won. 40 minuten helemaal niks, in 3 minuten twee kansen en 0-2. Zwolle was te vaak net niet bij de kansen die ze kregen, in de zin dat ze vaak net teveel tijd nodig hadden.
Was wel erg warm in Zwolle, zat in mijn zwarte lange broek en zwarte shirt me het apezuur te zweten in de zon. Zat ook nog iemand achter me die duidelijk maakte waar het woord mafklapper vandaan komt. Overal heel hard voor klappen, en dan ook echt heel hard en ook echt overal voor. Mafklapper.

gevegt

Well-known member
Helaas heeft PEC vandaag verloren. Ik heb mijn best gedaan en hen nog aangemoedigd en daarbij enthousiast in mijn handen geklapt.
Voor mij zat trouwens een hele rare snuiter. Helemaal in het zwart gekleed en hij zweette als een otter. Je kon het onder zijn oksels horen klotsen en het liep vanaf zijn rug zo zijn bilnaad in.

Abubakari

Well-known member
Helaas heeft PEC vandaag verloren. Ik heb mijn best gedaan en hen nog aangemoedigd en daarbij enthousiast in mijn handen geklapt.
Voor mij zat trouwens een hele rare snuiter. Helemaal in het zwart gekleed en hij zweette als een otter. Je kon het onder zijn oksels horen klotsen en het liep vanaf zijn rug zo zijn bilnaad in.
Ik dacht gelijk al “Dat zal gevegt wel zijn”.

Maar serieus, wat een weirdo, ook de hele tijd in zijn eentje op de lange zijde meezingen met de supporters achter de goal, maar dan in slow motion met een een hele donkere stem. Zit je dan, met de dorpsgek achter je, bloedheet, vrij saaie wedstrijd ook nog. Nou ja, al met al wel vermaakt ondanks alles.

Abubakari

Well-known member
Zwolle vandaag verloren van Utrecht. Op televisie trouwens te zien wat voor raar volk er daar op de tribune zit. Hoogbejaard klapvee en mensen die als het warm is volledig in het zwart gekleed naar het stadion gaan. Maffe figuren.
Ik ben beter in voetbal voorspellen, jij in weer voorspellen.

Had nog gekeken, bewolkt en 21 graden.
Blijkt Zwolle in Zuid Spanje te liggen, bloedheet daar. Toen ik weg ging kwamen er allemaal Zwolse kinderen naar toe "Hey Mbayo, mogen we een handtekening" dus schijnbaar wel mooi bruin geworden vanmiddag.

Lu.

Member
Erg veel onnauwkeurige passes bij Fortuna, waardoor het pupillenvoetbal van NEC maar uiterst moeizaam is afgestraft.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Rode kaart Hendrikx Excelsior geseponeerd. Weekje schorsing maar voor de arbitrage?
Als zo'n beslissing op het veld wordt genomen puur gebaseerd op wat de scheidsrechter zag kan ik er nog enigszins bij komen. Maar om met de beelden erbij zo'n belachelijke beslissing te nemen is gewoon pure onkunde.

Bovenaan