JFK
Well-known member
Ik vind die Moro wat ik er tot nu toe van gezien heb, niet veel bijzonders.Hup Ajax! Moro had zojuist de 0-1 moeten maken, maar zoals bekend is het scorend vermogen van deze ploeg een probleem.
Ik vind die Moro wat ik er tot nu toe van gezien heb, niet veel bijzonders.Hup Ajax! Moro had zojuist de 0-1 moeten maken, maar zoals bekend is het scorend vermogen van deze ploeg een probleem.
Nee, dat is tot nu toe de Spaanse Younes.Ik vind die Moro wat ik er tot nu toe van gezien heb, niet veel bijzonders.
Mooie vergelijking.Nee, dat is tot nu toe de Spaanse Younes.
Het is een verschrikking. Maar dat wisten we van te voren met deze trainer. Vorig jaar had je er eentje die een matige spelersgroep boven zichzelf kon laten uitstijgen, nu heb je er eentje die ze niet eens hun normale niveau kan laten halen. Maar goed, Kroes zal hem laten zitten tot de kerst, omdat hij anders zijn eigen ongelijk aangeeft.Dit was niet best van Ajax en dan druk ik me nog heel voorzichtig uit.
Wat dat betreft balen dat we direct beginnen met de mustwinwedstrijdAls we zo de CL in gaan wordt het één groot drama.
Geen probleem hoor. Het is zoals het is.HAHAHAHAHAHA
Sorry hoor.