Eredivisie ronde 4

Abubakari

Well-known member
Als je ziet hoeveel moeite Ajax thuis al had om de zwaksten op de knieën te krijgen verwacht ik een ontzettend kutseizoen. Daar past deze tussenstand ook heel goed in. Alles wat vorig seizoen opgebouwd is is weer weg. Qua transferperiode zegt het aantrekken van een ervaren zes en op het allerlaatste moment Brobbey en Taylor (waar dus wegens tijdgebrek niks voor terugkomt) vertrekken ook genoeg. Itakura is een goeie aankoop, maar dat is het voorlopig ook wel. Voeg daar een zoekende trainer die het wiel nog opnieuw aan het uitvinden is aan toe en ik weet genoeg. Conference league volgend seizoen.

Batigoal

Well-known member
Dit was niet best van Ajax en dan druk ik me nog heel voorzichtig uit.
Het is een verschrikking. Maar dat wisten we van te voren met deze trainer. Vorig jaar had je er eentje die een matige spelersgroep boven zichzelf kon laten uitstijgen, nu heb je er eentje die ze niet eens hun normale niveau kan laten halen. Maar goed, Kroes zal hem laten zitten tot de kerst, omdat hij anders zijn eigen ongelijk aangeeft.

erka

Well-known member
Noppert maakt weer een lekkere blunder maar hij heeft geluk dat er hands is.

Ik heb wel medelijden met Noppert.

JMD

Well-known member
Psv heeft het dit seizoen ook nog niet...

Al vier tegendoelpunten in het Philips Stadion in drie duels ...

stc

Well-known member
Dit is heel slecht van PSV. Zit geen strijd, energie en voetbal in vandaag. Telstar is veel beter. Als die zo doorgaan gaan ze met 0-5 winnen

Verstuurd vanaf mijn SM-A556B met Tapatalk

TiMiKa

Active member
Heerenveen gaat een heel heel moeilijk seizoen krijgen. Pffffff alles is bij Heerenveen heel moeilijk van keepen tot scoren en alles wat er tussen zit. Soms goed maar over het algemeen gewoon heel slecht.

Bovenaan