Voor Ajax is elke wedstrijd in de Eredivisie niet onoverkomelijk.Dat zijn niet drie ononoverkomelijke wedstrijden; zeker als je ook kijkt naar het verleden.
Zo schattig. Die Feyenoorders met die kunstmatige PSV haat hier op het forum :heinz:
Zo schattig. Die Feyenoorders met die kunstmatige PSV haat hier op het forum :heinz:
Het is maar hoe je het allemaal uitlegt natuurlijk en welke draai je er aan wil geven. Jij hebt weleens aangegeven dat je hoopt dat Willem II degradeert en dat was niet omdat je nu zo'n fan van de concurrenten van Willem II die ook om degradatie streden was. Dat kun je ook zien als een vorm van 'haten'.Overigens snap ik sowieso met fenomeen 'haten' niet. Allemaal verspilde energie.
De 10-0 zal nog wel diep zitten.
Het is maar hoe je het allemaal uitlegt natuurlijk en welke draai je er aan wil geven. Jij hebt weleens aangegeven dat je hoopt dat Willem II degradeert en dat was niet omdat je nu zo'n fan van de concurrenten van Willem II die ook om degradatie streden was. Dat kun je ook zien als een vorm van 'haten'.
Dat is niet haten. Haten is wel een paar graadjes erger. Dat is hopen dat een club verdwijnt.
Zoals ik al zeg, het is maar hoe je het uitlegt. Ik heb hier ook niet zoveel Feyenoorders horen roepen dat PSV moet verdwijnen, toch wordt daar door zwammy een opmerking over PSV-haat van gemaakt, hetgeen jij vervolgens onderschrijft met de opmerking dat Ajax-haat hier niet geaccepteerd wordt en PSV-haat wel. Schijnbaar is haat bij jou in het ene geval hopen dat de club verdwijnt en in het andere geval hopen dat een club verliest.Dat is niet haten. Haten is wel een paar graadjes erger. Dat is hopen dat een club verdwijnt.