Eredivisie ronde 32

Eredivisie ronde 32

• Totaal aantal stemmers
    7

SanMark.

Well-known member
Heeft zeker niet geholpen. Maar door de jaren heen ben ik milder over Ajax gaan denken en negatiever over PSV. Op zich is dat een stukje erkenning voor de club PSV van geen gevoel bij PSV bij een negatief gevoel bij PSV. Op zich in de jaren met Guus Hiddink met Park en Lee gunde ze ik best het nodige succes.

Plus er zitten hier allemaal leuke en aardige Ajax supporters. En verschrikkelijke kut Psv supporters.

Max

Administrator
Forumleiding
Plus er zitten hier allemaal leuke en aardige Ajax supporters. En verschrikkelijke kut Psv supporters.

Dat zal ongetwijfeld meewegen. De irritante pseudo Ajax supporters van vroeger kom ik ook nooit meer tegen.

zwammy

Well-known member
Gelukkig is er nog Advocaat zwammy, die in de bres springt voor PSV.
Advocaat zwammy, die op zijn beurt zijn haat niet kan onderdrukken jegens Feyenoord.

Haha. Ja, ik sta echt in elk wedstrijd topic te juichen voor de tegenstanders van Feyenoord. Niet meteen op uw pik getrapt voelen jongen. Doe maar lekker anti PSV posten plaatsen. Misschien lezen ze het wel en komen jullie 1 van de volgende 20 jaar weer een keer in de top 2 :duim:

JFK

Well-known member
Haha. Ja, ik sta echt in elk wedstrijd topic te juichen voor de tegenstanders van Feyenoord. Niet meteen op uw pik getrapt voelen jongen. Doe maar lekker anti PSV posten plaatsen. Misschien lezen ze het wel en komen jullie 1 van de volgende 20 jaar weer een keer in de top 2 :duim:

H? maar quote mij de kunstmatige haat dan waar jij het over hebt.
Ennuh, neem het vooral serieus.

zwammy

Well-known member
H? maar quote mij de kunstmatige haat dan waar jij het over hebt.
Ennuh, neem het vooral serieus.

Heb ik echt geen behoefte aan. Dat doe ik ook niet. Op de dag dat iemand anders dan jmd iemand hier serieus neemt is het tijd om het forum op te doeken.

Abubakari

Well-known member
Ik vind PSV na de winterstop alweer wat minder irritant dan voor de winterstop. Daarbij zou het wel helpen als ze donderdag bij Willem II verliezen. Worden ze zomaar weer wat sympathieker van wat mij betreft.

JMD

Well-known member
Ik vind PSV na de winterstop alweer wat minder irritant dan voor de winterstop. Daarbij zou het wel helpen als ze donderdag bij Willem II verliezen. Worden ze zomaar weer wat sympathieker van wat mij betreft.

Na donderdag zijn we weer een stuk sympathieker, reken daar maar op...

Janssen

Well-known member
Zo schattig altijd, van die boerenpummels uit provinciegehuchten die voor Ajax zijn. Helemaal als ze zich ermee indentificeren in de "wij-vorm", dan ga ik echt kapot van het lachen.

Max

Administrator
Forumleiding
Neem een voorbeeld aan Max, die is zelfs verhuisd voor zijn grote liefde.

Had Batigoal beter eerder kunnen doen. Nu nogal kostbaar. Al hoewel de woningen dichtbij het Johan Cruijff Stadion een stuk goedkoper zijn, dan de woningen in mijn buurt.

Abubakari

Well-known member
Zo schattig altijd, die Nederlandse provincialen die voor Barcelona zijn. Als ze dan ook nog Ajacieden uit de provincie de maat gaan nemen dan ga ik echt kapot van het lachen.

Abubakari

Well-known member
Die provinciale Ajacieden die vooral in de caf?'s het hoogste woord hebben. En helemaal nu.

Zelfde als de Feyenoorders op mijn werk die twee jaar terug opeens het hoogste woord hadden. Of vakx die je alleen hoort als PSV bovenaan staat.
Niet perse een Ajax ding dus. Net zo min het een Ajax ding is dat je fans in de provincie/buiten de eigen provincie hebt.

Bovenaan