Eredivisie ronde 32

Eredivisie ronde 32

• Totaal aantal stemmers
    7

Eef de Kip

Well-known member
Met die wissel wordt het er nou ook niet echt beter op, sterker nog, het leek er even helemaal nergens meer op.

Reinoud

Well-known member
Ajax denkt het na de 3-0 op halve kracht te doen en Vitesse bijt iets meer van zich af. Nou ja, punten zijn punten...

Forza AZ

Well-known member
Moeizame overwinning van AZ, maar daarmee is de 4e plaats wel nagenoeg zeker. Alleen Utrecht kan nog langszij komen, maar dan moeten ze 3x winnen waaronder in Amsterdam. Dus die kans is niet erg groot.

Competitie is daarmee dus wel gespeeld voor AZ. Nu hopen op bekerwinst van Ajax.

Jacco

Well-known member
Utrecht heeft naast Ajax uit, nog twee thuiswedstrijden tegen Fortuna en Heerenveen.
Dat zijn niet drie ononoverkomelijke wedstrijden; zeker als je ook kijkt naar het verleden.

AZ moet nog tegen PSV en uit tegen Excelsior. Dat zijn tegenstanders waar AZ geen al te beste herinneringen aan heeft.
Maar inderdaad, de kans dat AZ de vierde plek echt nog uit handen geeft, lijkt niet al te groot.

Abubakari

Well-known member
Da's toch nog makkelijker dan ik had gehoopt. heerlijk zo.

Je hoopte dat het moeilijk zou worden? Ik niet, doe maar lekker makkelijk. (jij vast ook, zult wel verwacht ipv gehoopt bedoelt hebben:D) Al die spanning, van mij hoeft het niet.
Zat me blauw te ergeren aan de fase na de afgekeurde 4-0, werd het zowaar nog even een beetje spannend.
Dolberg heeft zijn kans ook niet echt gepakt, is schijnbaar toch wat minder sto?cijns dan hij lijkt.

Laatst bewerkt:

Eef de Kip

Well-known member
Haha nee idd, dit is wel waar ik op gehoopt had, dat dan weer wel.

Hoe dan ook, Dolberg lijkt met de week slechter in zijn vel te gaan zitten. En het is nou niet zo dat hij geen kansen gehad heeft. Jammer want we weten dat hij het echt wel kan.

Bovenaan