Eredivisie ronde 11

Eredivisie ronde 11


  • Totaal aantal stemmers
    11
  • Opiniepeiling gesloten .

Max

Administrator
Forumleiding
PSV speelt sinds het begin van het seizoen helaas belachelijk en slecht voetbal. Het is een wonder dat ze zoveel punten hebben behaald.

Ja ok, maar PSV moet ook nog tegen Feyenoord en RKC. Jullie gaan je echt wel veilig spelen.
 

Abubakari

Well-known member
Stadionverbod voor het leven en neerknuppelen.

Zulk voetbal roept inderdaad om harde maatregelen.

Goede zondag, maar ondanks een 4-0 zege op Feyenoord toch een tikkie ontevreden dat ze na rust niet gewoon nog minimaal een stuk of 2 a 3 maken. Laat je toch de kans liggen op een historische uitslag.
Maar goed, verder niet veel te klagen deze zondag. Retteketet.
 

Forza AZ

Well-known member
Wel fijn voor de andere ploegen dat ze met RKC in de competitie weten dat ze geen laatste meer zullen worden.

Wat dat betreft is het goed getimed van de KNVB om ook de nummer 17 direct te laten degraderen. Blijft het toch nog spannend in de strijd tegen directe degradatie.
 

Batigoal

Well-known member
Goede zondag, maar ondanks een 4-0 zege op Feyenoord toch een tikkie ontevreden dat ze na rust niet gewoon nog minimaal een stuk of 2 a 3 maken. Laat je toch de kans liggen op een historische uitslag.
Maar goed, verder niet veel te klagen deze zondag. Retteketet.

Bij mij overheerst hetzelfde gevoel. Ik had visite over de vloer. Wel de televisie aangezet uiteraard, maar toch niet met dezelfde intensiteit kunnen volgen als normaal. Beetje jammer, maar verder natuurlijk een uitstekende zondag qua resultaten.
 

Mario

Well-known member
Ja ok, maar PSV moet ook nog tegen Feyenoord en RKC. Jullie gaan je echt wel veilig spelen.

Ik weet het niet hoor, dit jaar degraderen er 2 ploegen. Wel leuk om volgend seizoen ook eens tegen Telstar te spelen, al zijn we uiteraard bij voorbaat al kansloos in die ontmoeting.
 

ALenstra

Well-known member
Onbegrijpelijk dat Ajax niet doordrukte. Een historische monsterzege was mogelijk. Was het medelijden of had het te maken met het drukke programma.
 

Mario

Well-known member
Onbegrijpelijk dat Ajax niet doordrukte. Een historische monsterzege was mogelijk. Was het medelijden of had het te maken met het drukke programma.

Ajax spaart zich voor het kampioensfeest, ik las vandaag al dat ze kampioen worden dit seizoen.
 

Pascallovic

Well-known member
Jaap Stam kan er ook weinig aan doen toch?
Nou, met deze selectie hoef je ook geen 12 te staan. Dus daar is de trainer verantwoordelijk voor. Ik heb gisteren geen tactiek gezien bij Feyenoord. Ik weet niet met welk plan ze het veld op gingen, dus ook dat ligt aan de trainer. Het was wel een zelfmoord opstelling met zoveel aanvallend ingestelde spelers die niet bekend staan om hun arbeidsethos. Ook dat is een keuze van de trainer die ook had kunnen kiezen om de bus voor het doel te parkeren. 0 spelers uit eigen jeugd gisteren in de basis op Fer en Karsdorp die geen restwaarde vertegenwoordigen na dan. Ook daarvoor moet je toch naar de trainer kijken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Klopt. Met dit materiaal hoor je gewoon nog in het linkerrijtje te staan. Willem II, Heracles, SC Heerenveen en FC Twente hebben geen betere selectie.
 

Hankie

Well-known member
Nou, met deze selectie hoef je ook geen 12 te staan. Dus daar is de trainer verantwoordelijk voor. Ik heb gisteren geen tactiek gezien bij Feyenoord. Ik weet niet met welk plan ze het veld op gingen, dus ook dat ligt aan de trainer. Het was wel een zelfmoord opstelling met zoveel aanvallend ingestelde spelers die niet bekend staan om hun arbeidsethos. Ook dat is een keuze van de trainer die ook had kunnen kiezen om de bus voor het doel te parkeren. 0 spelers uit eigen jeugd gisteren in de basis op Fer en Karsdorp die geen restwaarde vertegenwoordigen na dan. Ook daarvoor moet je toch naar de trainer kijken.

Ik blijf van mening dat de invloed van een trainer niet zo groot moet zijn, dat er genoeg professionals lopen die in het veld beslissingen en aanpassingen kunnen doen. Maar blijkbaar moeten ze als makke lammeren achter de trainer aanlopen.
 

Miramar

Well-known member
Ik blijf van mening dat de invloed van een trainer niet zo groot moet zijn, dat er genoeg professionals lopen die in het veld beslissingen en aanpassingen kunnen doen. Maar blijkbaar moeten ze als makke lammeren achter de trainer aanlopen.
Je zou ook kunnen stellen dat types als Karsdorp, Fer en Narsingh of te dom zijn om een tactiek te snappen of het boeit ze niet en zijn ze blij dat ze bij een club zitten. Dat Larsson, Kokcu en Berghuis opgevers zijn dat wisten we al. Die koppen gaan bij de warming up al omlaag. Die twee in het centrum, wie er ook staan, drama. Dan hou je Haps, Toornstra, Sinisterra en Vermeer over die nog wel willen werken voor de club. Dat is te weinig.
 
Bovenaan