Hoe lang mag Zoet nog prutsen?
Lang dus.Tot er een club komt die voor hem wil betalen.
Lang dus.
Het verschil tussen de basis en de rest is zeer groot, misschien wel te groot.. Ik hoop dat degradatievoetbal niet dichtbij komt.
Tegenwoordig voor Feyenoord? Volgens de statistieken hadden we wel een doelpoging, dus een nederlaag was voor ons onterecht.
Nee, ik heb het niet over Feyenoord. Het gaat hier over PSV.
Dramaqueen.Het verschil tussen de basis en de rest is zeer groot, misschien wel te groot.. Ik hoop dat degradatievoetbal niet dichtbij komt.
Dan hadden ze beter moeten inkopen, want het zijn praktisch allemaal gekochte spelers die er vandaag in kwamen, of die er achter staan. Sadilek speelt voor twee aankopen (Lato en Boscagli). Hendrix zou je toch wel mogen kunnen vervangen. Voor hem in de plaats stond aankoop Thomas. Voor Bergwijn stond je recordaankoop Bruma er in.Het verschil tussen de basis en de rest is zeer groot, misschien wel te groot.. Ik hoop dat degradatievoetbal niet dichtbij komt.
Ben jij goed in appeltaarten bakken?
Dramaqueen.
Een club die na 11 wedstrijden 23 punten heeft gehaald een degradatiekandidaat noemen![]()
Nee, jij?
Stadionverbod voor het leven en neerknuppelen.De Feyenoordbus aangevallen en bekogeld...
Ik ook niet. Ik had de ijdele hoop dat je je vriend JFK zou kunnen helpen.