Eredivisie 2024-2025

zwammy

Well-known member
Bij Groningen een verbod vanwege rellen bij Roda vorig jaar nadat ze een voorwaardelijke straf hadden staan van de Graafschap uit. Straf Feyenoord uit vanwege vuurwerk in het uitvak bij Excelsior. Waarom de knvb nu opeens heeft besloten dat we wel naar Feyenoord mogen en niet naar Heerenveen weet ik eigenlijk niet.
 

gevegt

Well-known member
Bij Groningen een verbod vanwege rellen bij Roda vorig jaar nadat ze een voorwaardelijke straf hadden staan van de Graafschap uit. Straf Feyenoord uit vanwege vuurwerk in het uitvak bij Excelsior. Waarom de knvb nu opeens heeft besloten dat we wel naar Feyenoord mogen en niet naar Heerenveen weet ik eigenlijk niet.
Misschien wel omdat jullie braaf waren rondom de laatste wedstrijd.
 

zwammy

Well-known member
Nee want de straf blijft hetzelfde alleen de wedstrijd anders. NAC denkt dat Feyenoord belangrijker is als Heerenveen maar dat zijn alleen de thuiswedstrijd. Heerenveen uit is natuurlijk veel gezelliger dan die doorgesnoven ME' ers uit Rotterdam.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
De KNVB leest ook dat politie niet nodig is bij wedstrijden, dus die laten NAC naar Feyenoord gaan, zodat ze het tegendeel kunnen zeggen
 

Abubakari

Well-known member
Bij Groningen een verbod vanwege rellen bij Roda vorig jaar nadat ze een voorwaardelijke straf hadden staan van de Graafschap uit. Straf Feyenoord uit vanwege vuurwerk in het uitvak bij Excelsior. Waarom de knvb nu opeens heeft besloten dat we wel naar Feyenoord mogen en niet naar Heerenveen weet ik eigenlijk niet.
Oh, beetje selectief om NAC te straffen, zijn toch wel meer uitfans die zich misdragen?
 

zwammy

Well-known member
Er zijn er al genoeg die ook gestraft worden. Worden er ook alleen maar meer nu Paauw er zit. Het is inmiddels duidelijk waarom NAC heeft gelobbyd, kunnen meer mensen mee naar Feyenoord dus minder mensen de dupe.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Nee want de straf blijft hetzelfde alleen de wedstrijd anders. NAC denkt dat Feyenoord belangrijker is als Heerenveen maar dat zijn alleen de thuiswedstrijd. Heerenveen uit is natuurlijk veel gezelliger dan die doorgesnoven ME' ers uit Rotterdam.

Toch werkelijk idioot? Je hebt Friese connecties toch? Kom je wel deze kant op?
 

zwammy

Well-known member
Even overleggen met m'n srilankaanse vriend, heb wel een vroege die dag dus het zou kunnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

zwammy

Well-known member
Toch werkelijk idioot? Je hebt Friese connecties toch? Kom je wel deze kant op?

Nou, geregeld en vandaag ook nog gehoord dat we een bob geregeld hebben, dus kan ook nog een pilske vatten. Hier wat Friezen zin in een meeting? Ben rond half 6 in Heerenveen. Zal eens aan die Fries vragen waar we gaan zuipen.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

zwammy

Well-known member
Het word het houtsje of zoiets. Het skoffeltje was niet zo slim vanwege de harde kern van Heerenveen die daar blijken te zitten. Dus wie zin heeft zie ik dan 👊
 

Joost

Well-known member
Nadat het de afgelopen twee weken eigenlijk geen effect had gaat de politie nu staken bij Feyenoord-Ajax.

Het zou wel heel komisch zijn als het doorgaat zonder problemen.
 

Batigoal

Well-known member
Nadat het de afgelopen twee weken eigenlijk geen effect had gaat de politie nu staken bij Feyenoord-Ajax.

Het zou wel heel komisch zijn als het doorgaat zonder problemen.
Ik denk niet dat men dat risico wil nemen en terecht.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Tenzij Ajax en Feyenoord samen de poeplat trekken voor flinke beveiliging. Zoals het in mijn ogen ook zou moeten.
 

Hankie

Well-known member
Het is alleen in het stadion nodig, omdat er geen uitsupporters zijn. De politie is nog verantwoordelijk voor de aankomst van de spelersbus. Dus inderdaad beveiliging opschroeven en gaan.
 

JMD

Well-known member
Nadat het de afgelopen twee weken eigenlijk geen effect had gaat de politie nu staken bij Feyenoord-Ajax.

Het zou wel heel komisch zijn als het doorgaat zonder problemen.
Ik denk dat het bij veel duels echt wel een tandje minder kan qua politie-inzet, maar Feyenoord - Ajax lijkt me niet een duel dat met minder inzet kan. Ja, er zijn geen uitsupporters, maar de Ajax-bus moet wel veilig aankomen en tevens staat een deel van het Feyenoordpubliek rond dat duel zo strak van de spanning dat er eigenlijk altijd wel wat misgaat. (zeker als er onverhoopt niet gewonnen wordt, kans lijkt me dit jaar klein, maar goed)

Voor Ajax zou uitstel overigens nadelig zijn, komen dan al 2 duels achter te liggen. Inhalen van Feyenoord - Ajax zal dan ook midweeks moeten, naw eind oktober.
 

Maasveld

Well-known member
Ik denk dat het bij veel duels echt wel een tandje minder kan qua politie-inzet, maar Feyenoord - Ajax lijkt me niet een duel dat met minder inzet kan. Ja, er zijn geen uitsupporters, maar de Ajax-bus moet wel veilig aankomen en tevens staat een deel van het Feyenoordpubliek rond dat duel zo strak van de spanning dat er eigenlijk altijd wel wat misgaat. (zeker als er onverhoopt niet gewonnen wordt, kans lijkt me dit jaar klein, maar goed)

Voor Ajax zou uitstel overigens nadelig zijn, komen dan al 2 duels achter te liggen. Inhalen van Feyenoord - Ajax zal dan ook midweeks moeten, naw eind oktober.
Ik denk dat ze vooral ergens anders strak van staan.
 

Joost

Well-known member
Feyenoord gaat nu met de politie overleggen of het een goed idee is om zonder politie te spelen.
 
Bovenaan