Eredivisie 2024-2025

stc

Well-known member
Het is weer een flink onevenwichtig programma zo te zien.
PSV de 9e ronde naar AZ, 11e naar Ajax, 14e naar Utrecht, 15e thuis tegen Twente, 17e thuis tegen Feyenoord (en 16e ronde naar Heerenveen).
We beginnen zeer eenvoudig, je moet eigenlijk de eerste 8 winnen, maar daarna...

En op speelronde 27, 30, 32 achtereenvolgens Ajax thuis, Twente uit en Feyenoord uit...


Ajax ook: 31 eronde Utrecht uit, 33e Grunn uit, 34e Twente thuis

Voor Sparta is het niet te hopen dat ze op het eind nog in nauwe schoentjes zitten want ze eindigen met Ajax uit, Twente thuis, Almere uit, Utrecht uit en PSV thuis
Maakt niet uit hoe het programma voor PSV eruit ziet. Als ze weer kampioen willen worden, moeten ze van iedereen winnen. Niets is volgend seizoen eenvoudig. Alle tegenstanders zijn tot op het bot gemotiveerd tegen PSV en het is maar afwachten of PSV het hoge niveau van afgelopen seizoen kan doortrekken naar aankomend seizoen.
 

Mario

Well-known member
Ik denk dat PSV weer erg slecht zal zijn. Alle andere clubs zijn op alle posities veel beter.
 

stc

Well-known member
Ik denk dat PSV weer erg slecht zal zijn. Alle andere clubs zijn op alle posities veel beter.
Als PSV leegloopt qua spelers misschien wel. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat er Stewart weer een betere selectie neerzet dan vorig jaar.
 

JMD

Well-known member
De laatste jaren wat minder, maar er was een tijd dat er heel vaak een kampioenschap behaald werd in Grunn (toen nog Oosterpark), zowel in 1989 als 1992 als 1993 als 2003...

Komend jaar maar een kampioenschap op Spangen... ;)
 

stc

Well-known member
De laatste jaren wat minder, maar er was een tijd dat er heel vaak een kampioenschap behaald werd in Grunn (toen nog Oosterpark), zowel in 1989 als 1992 als 1993 als 2003...

Komend jaar maar een kampioenschap op Spangen... ;)
Nee joh. Kampioenschap behalen in de uitwedstrijd daar op zuid is veel mooier.
 
Bovenaan