Eredivisie 2024-2025

Batigoal

Well-known member
Pff, nog een week langer zonder competitievoetbal. En dan straks zeker weer in de knel komen door overbelasting. Wat een stomme situatie.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
De politie heeft met Feyenoord-Ajax en Ajax-Utrecht nu wel twee flinke risicowedstrijden gehad. Benieuwd wat de volgende zal zijn.
Ajax - psv op 2 november….
Zelfs zonder uitsupporters zal die er dan af gaan….
 

Bernardo

Well-known member
Godsamme, zo speel je weken lang 2x per week, zo speel je wekenlang niet.

Jong Ajax speelde in het weekend dat de klassieker werd afgelast met deze 11:
Jong Ajax: Setford; Alders, Verschuren, Janse, Jetten (67. Bouwman); Brandes (83. Chahid), Mokio (67. Verkuijl), Rijkhoff; Faberski (74. Speksnijder), Konadu, Banel (83. Wolff).

Dus dat zal wel wat meevallen @Bernardo.
Daarnaast heeft Cambuur het al moeilijk met TOP Oss, dus ook met een jong Ajax zonder versterking zal het wel weer lastig worden.
We zullen zien, Ajax speelt nou lange tijd ook niet ook mooi om spelers nog wat wedstrijdritme te geven.

En als ze wel komen met half Ajax 1, dan maar zorgen dat de wedstrijd gestaakt word, kunnen ze later terugkomen met hetzelfde team en dan komt het Ajax vast niet uit. 😉
 

Forza AZ

Well-known member
De aanvangstijden van speelrondes 15 t/m 21 zijn nu bekend geworden. En er zijn ook nog wat wijzigingen in eerdere speelronde. Voor AZ lijkt zondag 20.00u bijna een standaard tijd te worden. Utrecht-thuis stond al om zondag 20.00u en nu zijn ook Fortuna-uit, Go Ahead-thuis, NAC-uit en Willem II-uit op zondag 20.00u vastgesteld. Dan worden een stuk minder uitwedstrijden voor mij de komende tijd dan.
 

Batigoal

Well-known member
Welja, de Klassieker en de wedstrijd en de wedstrijd tegen PSV gewoon nog wat dichter op elkaar gepland.

Maar goed, ik ga er vanuit dat de politie weer gaat staken en onze wedstrijd(en) er weer uitliggen.
 

Joost

Well-known member
Twente v Heerenveen en Ajax v Fortuna zijn deze week tegelijk met de Champions League.
Eerder mocht dit nooit omdat er dan boetes zouden volgen vanwege de exclusiviteit van de Champions League. ZIjn de regels gewijzigd?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik zie dat er vanavond op het hoogste niveau in Belgie, Spanje en Nederland gespeeld wordt, dus het zal wel mogen. Tevens is er de League Cup (live op Viaplay) en de KKD, ook live te zien
 

JMD

Well-known member
Twente v Heerenveen en Ajax v Fortuna zijn deze week tegelijk met de Champions League.
Eerder mocht dit nooit omdat er dan boetes zouden volgen vanwege de exclusiviteit van de Champions League. ZIjn de regels gewijzigd?
Denk dat de regels niet gewijzigd zijn maar dat de competities nu iets sneller een 'fuck you' durven te geven aan de UEFA omdat de UEFA een flink aantal extra speelrondes (4 volgens mij) heeft opgeëist en de competities anders niet meer af komen.
 

zwammy

Well-known member
Wow, de knvb luistert naar de supporters. NAC RKC word teruggeplaatst naar de zaterdag. Dit in verband met de festiviteiten nav de 80 jarige bevrijding van Breda
 
Bovenaan