Eredivisie 2024-2025

Abubakari

Well-known member
de KNVB in haar oneindige wijsheid op 5 mei had gezet
Zo bizar is dat toch niet, in 2002 werd Ajax op 5 mei kampioen. Dag later werd Pim Fortuyn vermoord en weer twee dagen later won Feyenoord de UEFA Cup. Bizarre week, vandaar dat ik dat nog weet. Niet dat ik zo autistisch ben.😬

JMD

Well-known member
Zo bizar is dat toch niet, in 2002 werd Ajax op 5 mei kampioen. Dag later werd Pim Fortuyn vermoord en weer twee dagen later won Feyenoord de UEFA Cup. Bizarre week, vandaar dat ik dat nog weet. Niet dat ik zo autistisch ben.😬
Klopt, maar 1) toen was 5 mei een zondag, dus gewoon om 14.30 aftrappen, nu zou het om 20.00 zijn en 2) het is in 2025 ook een echte officiële feestdag (is eens per 5 jaar zo).

Forza AZ

Well-known member
Klopt, maar 1) toen was 5 mei een zondag, dus gewoon om 14.30 aftrappen, nu zou het om 20.00 zijn en 2) het is in 2025 ook een echte officiële feestdag (is eens per 5 jaar zo).
De wedstrijd stond op 14.30u, juist omdat 5 mei nu een officiële feestdag is.

Bernardo

Well-known member
Wij hebben zelfs wel eens play offs om promotie/degradatie gespeeld op 5 mei in de avond, dat debacle thuis tegen Dordrecht. Snap niet echt waarom het nou een probleem was.

Mario

Well-known member
PSV werd vorig seizoen ook op 5 mei kampioen.

JMD

Well-known member
Het duel van Feyenoord en AZ van volgend weekend is verplaatst naar 1 en 2 april, dit ivm de 1/8 finale EL/CL van komende weken. Het duel van PSV tegen Heerenveen wordt 1 uur vervroegd (20.00 ipv 21.00 op za-avond). Ajax wilde ook hun duel verplaatsen, maar dat lukte niet (PEC uit, zal ongetwijfeld komen doordat de burgemeester van Zwolle geen toestemming gaf, qua planning had het op wo gekund)

Ook het duel FC Twente - Almere City is vervroegd, nu zondag 16.45 ipv 20.00

Bovenaan