Eredivisie 2021-2022

stc

Well-known member
Bij de eerste thuiswedstrijden van PSV dit seizoen in augustus komt er geen vrije verkoop. Voor de zakelijke gasten, spelers en tegenstanders geldt ook dat er geen extra kaarten kunnen worden besteld. Dit om zoveel mogelijk seizoenkaarthouders naar de wedstrijden te laten gaan.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Hoe staan we ervoor kenners?

Graag van jullie clubs de mogelijke opstellingen, verrassingen, mogelijke laatste transfers etc ivm alle spelletjes hier en elders:

Heerenveen gaat waarschijnlijk zo spelen:

Mulder

Van Ewijk
Van Beek
Dresevic/Van Ottele
Kaib

Kongolo/Hajal
Veerman
Halilovic

Van Bergen
Veerman
Stevanovic

Op 2 plekken nog onzeker en men zoekt nog een 2e spits en een vervanger voor de zwaargeblesseerde Bochniewicz. Daarnaast lijkt Joey Veerman te blijven. Rangers moet eerst CL-voetbal halen, willen ze hem kunnen betalen.
 

Bernardo

Well-known member
Selectie Cambuur is nog niet rond, Cambuur wil er nog 4 spelers bij hebben, 2 buitenspelers, rechtsback en een verdedigende middenvelder.

We hebben een aantal corona gevallen gehad deze voorbereiding waardoor een aantal spelers komende zondag nog geen hele wedstrijd kunnen spelen. Als ik de berichten zo lees en die van de voorbereiding verwacht ik deze opstelling zondag:

Stevens

Schmidt
Macintosh
Schouten (C)
Bangura

Hoedemakers
Breij/Paulissen
Maulun

Doodeman/Breij
Hendriks
Kallon/Paulissen
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord:

Bijlow

Pedersen
Trauner
Senesi
Malacia

Arsness
Til
Kökcu

Jahanbakhsh
Linssen
Sinisterra

In de verdediging zou wellicht Senesi of Malacia nog een transfer kunnen gaan maken. Met name de eerste. Verder keert op een bepaald moment Geertruida weer terug. Gezien die weigert zijn contract te verlengen neem ik aan dat die niet direct terug gaat keren in de basis. Mocht hij wel verlengen en de selectie blijft zoals hij is, dan dingt Geertruida mee op de posities van Pedersen, Trauner en Arsness.

Op het middenveld gaat de concurrentiestrijd denk ik nog tussen Arsness, Toornstra en Kökcu om de twee plaatsen naast Til. Ik gok dat Arsness en Kökcu in de basis gaan staan.

Voorin zal Feyenoord waarschijnlijk nog toe willen slaan vlak voor de transferdeadline voor een spits. Ik neem aan dat Jahanbaksh en Sinisterra wel zeker zijn van hun positie.
 

Abubakari

Well-known member
Bij Ajax niet veel verandert, draaikont Onana zal nog wel of niet vertrekken, ik verwacht dat Stekelenburg weer eerste keeper wordt. Achterin is het ruim bezet met Mazraoui/Rensch-Timber/Schuurs-Blind/Martinez-Tagliafico/Martinez/Rensch.
Middenveld lijkt Gravenberch-Klaassen-Blind te worden, maar daar hebben we Alvarez en Kudus nog. En Alvarez zal ook wel weer gaan spelen. Voorin Tadic-Haller-Antony/Berghuis/Neres. Ajax wil nog een back up spits, dat is nu Danilo, en een linksbuiten. Al kan Neres daar ook spelen en mist Tadic over het algemeen niet veel speeltijd.

Waar ik me zorgen over maak is de nationale honger bij Ajax. Al 3 jaar kampioen/bovenaan gekondigd, 2x de dubbel, verzadiging/ gemakzucht ligt op de loer, zag vorig seizoen toen het regelmatig minimale inspanning maximaal resultaat was. Nu PSV sterker is dan vorig jaar (en wellicht hongeriger dan Ajax na een jaar wat geen prijs) is het zaak om zeer zuinig te zijn op de punten want anders loop je straks weer eens ouderwets achter de feiten aan. Voordeel van Ajax likt mij wel dat Ajax in de breedte sterker is en dat zou, zeker als PSV cl haalt, op termijn een voordeel kunnen zijn. Maar voorlopig hoop ik dat de wisselvalligheid in de voorbereiding geen voorbode voor komend seizoen wordt.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

JMD

Well-known member
PSV ziet er een stuk beter uit dan vorig seizoen, maar het is wel zo dat het na de eerste 16 snel minder wordt. En aangezien je tot kerst zo ongeveer elke week een dubbel programma speelt kan dat ons gaan nekken.
Toch verwacht ik dat PSV de strijd met Ajax langer vol kan houden, of dat genoeg is voor de titel weet ik niet, dat zal ook afhangen van hoeveel blessures/corona/schorsingen we hebben, en ben idd wat Abu zegt ook benieuwd naar de honger bij Ajax.

Ik verwacht dat het gat naar nummer 3 echt groter wordt, het zal tussen Ajax en PSV gaan om de titel.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
PSV ziet er een stuk beter uit dan vorig seizoen, maar het is wel zo dat het na de eerste 16 snel minder wordt. En aangezien je tot kerst zo ongeveer elke week een dubbel programma speelt kan dat ons gaan nekken.
Toch verwacht ik dat PSV de strijd met Ajax langer vol kan houden, of dat genoeg is voor de titel weet ik niet, dat zal ook afhangen van hoeveel blessures/corona/schorsingen we hebben, en ben idd wat Abu zegt ook benieuwd naar de honger bij Ajax.

Ik verwacht dat het gat naar nummer 3 echt groter wordt, het zal tussen Ajax en PSV gaan om de titel.
Hier heb ik dus niks aan. Namen en rugnummers graag!
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Bij Ajax niet veel verandert, draaikont Onana zal nog wel of niet vertrekken, ik verwacht dat Stekelenburg weer eerste keeper wordt. Achterin is het ruim bezet met Mazraoui/Rensch-Timber/Schuurs-Blind/Martinez-Tagliafico/Martinez/Rensch.
Middenveld lijkt Gravenberch-Klaassen-Blind te worden, maar daar hebben we Alvarez en Kudus nog. En Alvarez zal ook wel weer gaan spelen. Voorin Tadic-Haller-Antony/Berghuis/Neres. Ajax wil nog een back up spits, dat is nu Danilo, en een linksbuiten. Al kan Neres daar ook spelen en mist Tadic over het algemeen niet veel speeltijd.

Waar ik me zorgen over maak is de nationale honger bij Ajax. Al 3 jaar kampioen/bovenaan gekondigd, 2x de dubbel, verzadiging/ gemakzucht ligt op de loer, zag vorig seizoen toen het regelmatig minimale inspanning maximaal resultaat was. Nu PSV sterker is dan vorig jaar (en wellicht hongeriger dan Ajax na een jaar wat geen prijs) is het zaak om zeer zuinig te zijn op de punten want anders loop je straks weer eens ouderwets achter de feiten aan. Voordeel van Ajax likt mij wel dat Ajax in de breedte sterker is en dat zou, zeker als PSV cl haalt, op termijn een voordeel kunnen zijn. Maar voorlopig hoop ik dat de wisselvalligheid in de voorbereiding geen voorbode voor komend seizoen wordt.

Danilo krijgt geen kans als 2e spits? Stuur maar naar ons.
 
D

Deleted member 2709

Guest
Dan worden ze nooit kampioen.

Ik las trouwens dat PSV nog 4/5 spelers wil halen. Ze hebben toch best een brede selectie zo?

Kwantitatief wel, kwalitatief niet.
Bovendien mogen een hoop breedte spelers vertrekken. Bruma, Doan, Ihattaren, Gutierrez, Rigo, Luckassen en zo nog een aantal (en Dumfries wordt nog verkocht).

Voor de basis moet er nog 1 aankoop komen, een andere rechtsback. Mwene kan er helemaal niets van, Teze is ok maar vind ik beter als verdediger (ook al is hij rechtsback van origine).
 
D

Deleted member 2709

Guest
Hoop niet Luuk de Jong...
maar die zal het wel worden.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik ben echt zo verschrikkelijk zeker dat we gaan degraderen, of iig 34 wedstrijden in die regio bivakkeren. Vorig jaar werden we gered door een volkomen onverwachte goede start, maar daarna was het klote en er is letterlijk niks veranderd.

Het is persoonlijk vooral kut, omdat het resultaat van Heerenveen een groot deel van mijn weekend bepaald. Ik kan dat niet even uitzetten, dus ik stress nu al voor vrijdag. Ik zie gewoon echt niet hoe die slappe hooiballen in Deventer niet gaan verliezen. Dat ik blij ben dat ik ben darten van 7 tot 12.
 

gevegt

Well-known member
Ik ben echt zo verschrikkelijk zeker dat we gaan degraderen, of iig 34 wedstrijden in die regio bivakkeren. Vorig jaar werden we gered door een volkomen onverwachte goede start, maar daarna was het klote en er is letterlijk niks veranderd.

Het is persoonlijk vooral kut, omdat het resultaat van Heerenveen een groot deel van mijn weekend bepaald. Ik kan dat niet even uitzetten, dus ik stress nu al voor vrijdag. Ik zie gewoon echt niet hoe die slappe hooiballen in Deventer niet gaan verliezen. Dat ik blij ben dat ik ben darten van 7 tot 12.
Het zit nu al in je hoofd, dus dat darten wordt niks.
 
Bovenaan