Eredivisie 2021-2022

Fregge

Well-known member
"De eerste 4 weken, tot 28 juli, zijn evenementen van maximaal 24 uur mogelijk en geldt een maximum van 25.000 bezoekers per dag."

 

Forza AZ

Well-known member
"De eerste 4 weken, tot 28 juli, zijn evenementen van maximaal 24 uur mogelijk en geldt een maximum van 25.000 bezoekers per dag."

Beide kloppen dan, want de competities starten pas na 28 juli. Het maximum van 25.000 zal dan dus alleen van toepassing zijn voor PSV in de 2e voorronde CL en eventueel voor Feyenoord als ze de heenwedstrijd thuis moeten spelen in de 2e voorronde CoL.
 

Forza AZ

Well-known member
Dat laatste zal zeker gebeuren omdat er een heen en een terugwedstrijd worden gespeeld.
De return voor Feyenoord is op 29 juli, en dat is precies de dag (volgens huidige planning) dat er geen maximum meer is van 25.000. Dus mocht Feyenoord de return thuis spelen dan kunnen ze in dat geval meer dan 25.000 supporters toelaten. Spelen ze de heenwedstrijd (op 22 juli) thuis dan niet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat je je sowieso niet druk hoeft te maken om dat maximum. Dit zijn de potentiële tegenstanders:

Servette (Zwi), Aris Thessaloniki (Gri), KuPS (Fin), Dinamo Brest (Wru), Dunajska Streda (Slw), Hafnarfjordur (IJs), Ashdod (Isr), Sutjeska (Mon), FC Santa Coloma (And), Partizani Tirna (Alb), Valerenga (Noo), Hammerby (Zwe), BK Häcken (Zwe), Elfsborg (Zwe), Lokomotiv Plovdiv (Bul), Arda (Bul), Laci (Alb), Europa FC (Gib), FK Liepaja (Let), Hibernians (Mal), Sepsi (Roe), Drita (Kos), Keshla (Aze), Sumqayıt (Aze), La Fiorita (Sma), Stjarnan (IJs), Tobol (Kaz), Shakhter Karagandy (Kaz), Puskas Academia (Hon), Ujpest (Hon), Torpedo Zhodino (Wru), Pogon Szczecin (Pol), Rakow Czestochowa (Pol), Slask Wroclaw (Pol), Petrocub (Mol), Shkupi (Mac), NSI Runavik (Far), Coleraine (N-Ier), Siroki Brijeg (Bos), Levadia Tallinn (Est), Tre Penne (Sma), Zilina (Slw), Bala Town (Wal), Gzira United (Mal) en Panevėžys (Lit).

Verder is het vakantietijd en ik voel zelf ook niet echt de behoefte om een test af te leggen om naar De Kuip te mogen. Ik wacht wel wanneer ik gevaccineerd ben en zonder testen weer naar binnen mag. Zou toch bijzonder zijn dat je tegen Levski Sofia wat jaren terug de tweede ring gesloten kon laten en dat je nu opeens niet genoeg zou hebben aan 25.000 plaatsen tegen veelal tegenstanders van een minder kaliber.

Ik denk dat een potje tegen Santa Coloma, La Fiorita, Bala Town of Coleraine wel mooi is.
 

JMD

Well-known member
Ik denk dat een potje tegen Santa Coloma, La Fiorita, Bala Town of Coleraine wel mooi is.
Dat zijn ook potjes in de categorie mooie uitreis...

Ooit kon PSV tegen Bala Town loten, in de laatste voorronde EL, ik had die week nog vakantie en zag een reisje daar naartoe wel zitten... Bleek het de andere ploeg te worden die nog kon, Novosibirsk... Heb dat maar even gelaten voor wat het was... :)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Terwijl die laatste juist zo’n beetje de ultieme uitwedstrijd is. Veel verder kan toch niet?
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD
D

Deleted member 2709

Guest
Terwijl die laatste juist zo’n beetje de ultieme uitwedstrijd is. Veel verder kan toch niet?

Kairat uit Almaty (Kazakhstan) is iets verder, alle Russische clubs uit verderweg spelen nu niet meer op het hoogste niveau (Novosibirsk zelf ook niet meer), maar van Novosibirsk naar Vladivostok is zo'n beetje half Rusland dus het kan nog veeeeeeeel verder
 

JMD

Well-known member
Terwijl die laatste juist zo’n beetje de ultieme uitwedstrijd is. Veel verder kan toch niet?
Ja, dat wel. Maar uit naar Novosibirsk trekt me niet zo eigenlijk. Was volgens mij een dag of 2 reizen als het via lijnvluchten moest.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nooit meer team Kuipers. Hopelijk kunnen we daarmee definitief afscheid nemen van die onzin. Je zag het met Makkelie, als het lastig is gooit men toch een teamlid onder de bus.
 

JMD

Well-known member
Nooit meer team Kuipers. Hopelijk kunnen we daarmee definitief afscheid nemen van die onzin. Je zag het met Makkelie, als het lastig is gooit men toch een teamlid onder de bus.
Nou ja, Kuipers was wel loyaal aan zijn teamleden, die heeft nooit iemand onder de bus gegooid.

Jammer dat Kuipers gaat stoppen, had gehoopt dat hij net als Luinge, Jol enz lang door zou blijven fluiten. Maar goed, hij heeft een druk leven naast het scheidsrechteren dus snap het wel.
 

Batigoal

Well-known member
Ik vond Kuipers gek genoeg in de Eredivisie niet altijd sterk fluiten, maar tijdens internationale wedstrijden deed hij dat wel goed. Maar mooie carrière heeft hij gehad met een aantal fraaie hoogtepunten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

JMD

Well-known member
Ik lees nu net een artikel op de Sporza-site over Kuipers. Ik wist wel dat hij een supermarkt had en een haarsalon, maar hij heeft nog veel meer dingen in zijn beheer. Zijn vermogen wordt geschat op 15 miljoen euro...
 

JMD

Well-known member
AZ - Fortuna van 22 augustus wordt uitgesteld naar 1 of 2 december. Dit op verzoek van AZ vanwege de Europese verplichtingen.
 
Bovenaan