Eredivisie 2021-2022

Abubakari

Well-known member
Leuke opener voor Cambuur en ook nog een garantie voor 3 punten, Groningen wint niet zo vaak bij Cambuur volgens mij.

En Ajax zou ook zomaar weer met een zege kunnen beginnen thuis tegen NEC.
 

erka

Well-known member
Groningen speelt ook niet zo vaak tegen Cambuur hé.

Overigens wel met je verwachting eens. Dit is vrij standaard. Uitwedstrijd Groningen tegen een op en top gemotiveerde tegenstander. 0 punten.
 

Abubakari

Well-known member
IMG_20210609_124653.jpg
Leuke voetbalmiddag met de klassieker na de derby. Na afloop maar bij een vriend die in Leeuwarden woont de klassieker kijken.

Cambuur uit en Groningen uit beide na de winterstop voor Ajax, is ook prima, eind maart/begin april.
Kampioen thuis tegen PEC Zwolle.
 

Abubakari

Well-known member
Pas maar op dat Heerenveen in 2022 niet terecht komt waar ze niet horen, als ze de lijn van 2021 voortzetten wordt het degradatie voetbal voor Heerenveen. 😀
 

erka

Well-known member
Terug waar ze horen.😂

En aan het eind heeft Groningen 2x zoveel punten en staat Cambuur weer lekker onderaan. Maar goed wel je lolletje gehad tegen Groningen en je 1-1 tegen Heerenveen. En voor de rest alle uitwedstrijden verliezen en heel af en toe thuis winnen.
 

Abubakari

Well-known member
En aan het eind heeft Groningen 2x zoveel punten en staat Cambuur weer lekker onderaan. Maar goed wel je lolletje gehad tegen Groningen en je 1-1 tegen Heerenveen. En voor de rest alle uitwedstrijden verliezen en heel af en toe thuis winnen.
Het zal in elk geval niet zo saai als bij FC Groningen en in mindere mate bij Heerenveen zijn.
Ik denk trouwens dat Cambuur hoog in het rechterrijtje eindigt. Staat een goed ingespeelde ploeg die niet voor niks de kkd flink domineerde. Groningen 2x zoveel punten dat kun je wel vergeten. Denk eerder Cambuur 2x zoveel doelpunten. 😁
Ik denk thuis moeilijk te verslaan, uit op zijn tijd wat punten meenemen, 10de/elfde plaats.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
IN welke mate gaat het vertrek van Mühren zich laten gelden voor Cambuur vraag ik me af?
 

Max

Administrator
Forumleiding
De beste vriendin van @JFK en @gevegt Mona Keijser heeft aangegeven dat men bij het begin van de competitie allemaal naar binnen mag tot de laatste plek gevuld is, mits er een negatieve test of corona bewijs kan worden overlegd.
 

JMD

Well-known member
De beste vriendin van @JFK en @gevegt Mona Keijser heeft aangegeven dat men bij het begin van de competitie allemaal naar binnen mag tot de laatste plek gevuld is, mits er een negatieve test of corona bewijs kan worden overlegd.
Ik verwacht toch wel dat die oudjes persoonlijk een bosje bloemen gaan brengen aan Keijser... :)
 

JMD

Well-known member
Niet allemaal. Vanaf 28 juli wel.
Volgens TT per 30-6... Eendaagse evenementen zijn vanaf dan weer volledig toegestaan, mits negatieve test of vaccinatiebewijs.
Mooimooi... Ik krijg 16-7 mijn 2e prik, komt dus mooi uit zo.
 

Forza AZ

Well-known member
Volgens TT per 30-6... Eendaagse evenementen zijn vanaf dan weer volledig toegestaan, mits negatieve test of vaccinatiebewijs.
Mooimooi... Ik krijg 16-7 mijn 2e prik, komt dus mooi uit zo.
En voor degenen die pas later aan de beurt zijn voor een vaccinatie ook goed nieuws. Je kunt vanaf volgende week kiezen om het Janssen vaccin te nemen in plaats van Pfizer of Moderna. Dan ben je 5 weken eerder volledig gevaccineerd, en hoef je dus geen test meer te laten doen bij de eerste speelrondes van de competitie.
 

Fregge

Well-known member
Hoezo pas vanaf 28 juli. Niet dat het veel uitmaakt aangezien de competities pas in augustus beginnen, m.u.v. de heenwedstrijden van PSV en Feyenoord in de 2e voorronde CL of CoL.

Volgens TT per 30-6... Eendaagse evenementen zijn vanaf dan weer volledig toegestaan, mits negatieve test of vaccinatiebewijs.
Mooimooi... Ik krijg 16-7 mijn 2e prik, komt dus mooi uit zo.
Ik lees overal maximaal 25000 bezoekers?
 
Bovenaan