Wat is daar heel kut aan voor jongeren?Over klote tijden gesproken voor jongeren, vrijdag 20:00 is echt heel kut wat dat betreft.
Omdat indrinken dan heel duur wordtWat is daar heel kut aan voor jongeren?
Komend seizoen speelt er geen enkele club op voorkeurstijdstip zaterdag 19:45 haar wedstrijden.
Naast dat ze 90 minuten naar bijv. Roda moeten kijken?Wat is daar heel kut aan voor jongeren?
Waarom zou je na het voetbal naar huis gaan? Daarnaast, als je echt op stap wil hoef je sowieso niet vóór 23.00 uur in de kroeg te zijn tegenwoordig.Ik zet er €100,- op dat er tóch heel veel mensen komen kijken en dat de teams gaan spelen.
Naast dat ze 90 minuten naar bijv. Roda moeten kijken?
Ik zeg er eerlijk bij, ik weet het tijdschema van tegenwoordig niet, maar wij zaten vrijdag rond 22:00 te zuipen in een kroeg of cafe, of het Lemster strand. Als je nu naar het voetbal gaat, ben je rond half 11 thuis, dan moet je nog op stap en afhankelijk van wat je zaterdag te doen hebt, is er dan weinig tijd meer voor stappen.
Het enige punt is dat juist in NL de clubs (veel) minder afhankelijk zijn van TV-geld en meer afhankelijk van de supporters vergeleken met andere landen. Vandaar ook de paniek bij de clubs over dat er geen publiek mag zijn.En nog altijd die grappige verbolgenheid. Fox betaald, dus die bepalen de tijden die hun het beste uitkomen. Het zal Fox toch aan hun reet roesten wat Joost, Pes en ForzaAZ vinden over speeltijden? Bij Fox zeggen ze: Meer liveduels is gunstig voor ons. Punt. En zondag 20:00 is een prima tijd voor tv kijkers. En diegenen die daardoor niet naar het stadion gaan, kijken vroeg of laat die wedstrijden via Fox.
Dan zeg de centen van Fox lekker op, zou ik zeggen? Kaartjes 5 euro duurder, de supporters pikken dit uiteraard omdat ze nu massaal naar het stadion kunnen, alles om 19:45 of 14:30 en de stadions zitten ramvol! Levert veel meer op blijkbaar. Laat je de NOS gratis alles uitzenden, die centen heb je toch niet nodig. Of ja, alles. Eén duel om 19:45 en een om 14:30 natuurlijk. Krijg je daar weer ruzie om, dat steeds Ajax en Feyenoord in beeld zijn.
Dus in plaats van Fox af te zeiken, zou je je club eens kunnen mailen... Wat ze denken aan het doen te zijn voor een paar euro meer.
En dat laatste is het hem nou juist, de clubs krijgen er helemaal niks meer voor van FOX. Was het nou onderdeel geweest van een nieuwe TV-deal en ging daardoor het geld per club 2x over de kop dan is het wat anders. Maar nu (en uitgerekend na een paar maanden waarin het juist de supporters waren die de clubs overeind hielden) betaal je hetzelfde en eis je meer... Sorry, dat kan niet.Dan zeg de centen van Fox lekker op, zou ik zeggen? Kaartjes 5 euro duurder, de supporters pikken dit uiteraard omdat ze nu massaal naar het stadion kunnen, alles om 19:45 of 14:30 en de stadions zitten ramvol! Levert veel meer op blijkbaar. Laat je de NOS gratis alles uitzenden, die centen heb je toch niet nodig. Of ja, alles. Eén duel om 19:45 en een om 14:30 natuurlijk. Krijg je daar weer ruzie om, dat steeds Ajax en Feyenoord in beeld zijn.
Dus in plaats van Fox af te zeiken, zou je je club eens kunnen mailen... Wat ze denken aan het doen te zijn voor een paar euro meer.
Want bij jou is alles zwart-wit? Er bestaat geen mogelijkheid om te luisteren naar wensen van supporters én naar de belangen van Fox te kijken?
Waarom niet?
Klopt. Maar als ze een grotere verspreiding van duels willen zullen ze toch echt over de brug moeten komen...Omdat Fox betaald voor de uitzendrechten.
Er is ook een middenweg. Spreid de wedstrijden van de top 4 over verschillende tijdstippen op zaterdagavond en zondagmiddag en laat de andere clubs gewoon spelen op de tijd die de thuisclub het beste uitkomt.Dan zeg de centen van Fox lekker op, zou ik zeggen? Kaartjes 5 euro duurder, de supporters pikken dit uiteraard omdat ze nu massaal naar het stadion kunnen, alles om 19:45 of 14:30 en de stadions zitten ramvol! Levert veel meer op blijkbaar. Laat je de NOS gratis alles uitzenden, die centen heb je toch niet nodig. Of ja, alles. Eén duel om 19:45 en een om 14:30 natuurlijk. Krijg je daar weer ruzie om, dat steeds Ajax en Feyenoord in beeld zijn.
Hoho, wij hebben een heuse Japanse fanclub.Klopt. Maar als ze een grotere verspreiding van duels willen zullen ze toch echt over de brug moeten komen...
Als een auto ineens extra dingen krijgt betaal je er toch ook extra voor???
En verder wat SM zegt, je moet het met elkaar doen. Maar FOX lijkt er nu achter gekomen dat je supporters ook digitaal toe kunt voegen en je hen dus helemaal niet meer nodig hebt. Dat zo'n Amerikaans bedrijf dat denkt, oke. Die gaan idd voor het geld, en van een Amerikaans bedrijf kan je menselijkheid vaak sowieso niet verwachten. Dat de KNVB daarin meegaat vind ik veel erger.
En ja, in Spanje is dat ook zo. (Engeland overigens nog lang niet, daar zijn over het algemeen gewoon 4-5 duels op zaterdagmiddag 16.00) Maar dat zijn mondiale competities, die van Zuid Amerika tot Azië gevolg worden. Denk je dat er ook maar 1 Aziaat zich handenwrijvend zit te verlekkeren aan het feit dat hij/zij 's avonds Fortuna Sittard - Emmen kan zien? Die kent Ajax en Feyenoord en in Zuid Amerika kennen ze ook PSV, maar dan houdt het echt wel op. En om 9 duels te spreiden zodat er 6000 man Fortuna - Emmen kunnen zien lijkt me niet echt handig, dat kost FOX ook meer dan het oplevert.... Net als dat uitzenden van die hopeloze Jongduels op maandagavond.
Zullen we VVV dan alle wedstrijden maar om 12.15u laten spelen. Dan kunnen ze in Japan ook op een normaal tijdstip kijken.Hoho, wij hebben een heuse Japanse fanclub.
De komende maanden is dat prima.Zullen we VVV dan alle wedstrijden maar om 12.15u laten spelen. Dan kunnen ze in Japan ook op een normaal tijdstip kijken.