Eredivisie 2020-2021

Batigoal

Well-known member
Het elftal van de eerste seizoenshelft van VI:

EqURGoMW8AQMG_y


Denk dat er best wat te zeggen viel voor Danilo, Tannane en Drommel.
 

SanMark.

Well-known member
Geen transgenders en geen homo's erin.

Dit team kan de goedkeuring van GL en D66 niet krijgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Het elftal van de eerste seizoenshelft van VI:

EqURGoMW8AQMG_y


Denk dat er best wat te zeggen viel voor Danilo, Tannane en Drommel.
Jep.
Maar dat blijft altijd het lastigste... Ook opvallend dat de sterkste linie van PSV (aanval) niet vertegenwoordigd is, maar de zwakste linie (defensie) van PSV wel. Blijkbaar zijn de andere defensies dan nog slechter....
 

zwammy

Well-known member
Vind ik ook een bijzondere keus. Ik persoonlijk vind pasveer ook een prima seizoen keepen.
 

Abubakari

Well-known member
Iemand kiezen die begint met 2 a 3 cruciale blunders, dan ben je imo niet serieus te nemen als je daarnaast de keuze hebt uit keepers die foutloos gekeept hebben. Of in elk geval niet zulke enorme blunders gemaakt hebben.
 

JMD

Well-known member
Jep, vond ik ook opvallend. Het is niet te ontkennen dat Mvogo na een zeer slechte start sterk teruggekomen is (en PSV een paar keer behoed heeft voor puntverlies), maar ik vind Pasveer (en Drommel) sterker keepen (en iig stabieler).
 

Abubakari

Well-known member
Wat is er mis met Onana dat je die niet noemt? Is toch nog steeds de beste keeper van de eredivisie?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wat is er mis met Onana dat je die niet noemt? Is toch nog steeds de beste keeper van de eredivisie?

Maar heeft hij ook het beste gepresteerd? Heeft hij Ajax behoed voor puntverlies?

Als het gaat om de spelers met de meeste kwaliteiten, dan kun je het laten bij spelers van Ajax, PSV en Koopmeiners en Wijndal.
 

JMD

Well-known member
Wat is er mis met Onana dat je die niet noemt? Is toch nog steeds de beste keeper van de eredivisie?
Die vind ik dit seizoen toch iets minder dan vorige jaren. Paar kleine foutjes (zie bv die 1-1 tegen Willem II).
En het gaat om wat er de afgelopen 14 duels gepresteerd is, niet wie in potentie de beste keeper is, want dan is dit idd een no-brainer, en is het Onana.
 

Abubakari

Well-known member
Elke tegenstander (Emmen en VVV misschien uitgezonderd) krijgt door de speelstijl van Ajax de nodige grote kansen, dat Ajax de minste tegentreffers heeft is (mede) aan Onana te danken, dus in die zin zou hij best onder de lat kunnen staan ipv Mvogo.
 
Bovenaan