Eredivisie 2020-2021

Maasveld

Well-known member
Beetje raar om hierover te gaan speculeren. Het kan letterlijk iedereen in de eredivisie zijn die minstens 1x geel heeft gehad.
Mwaoh, de berichten kwamen in januari binnen. Het meest waarschijnlijke is dus dat diegene zijn 1ste gele kaart in december/januari heeft ontvangen. Dat sluit toch al flink wat kaartenpakkers uit.
 

Lu.

Member
Het politiebureau op de achtergrond bij de woordvoerster van de politie op de tv herken ik als dat van Rotterdam Coolsingel.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Er zijn toevallig erg weinig kaarten gevallen bij de wedstrijden in Rotterdam in januari.
Mocht het een wedstrijd in Rotterdam zijn geweest, dan is de spoeling erg dun.
 

Janssen

Well-known member
Het Is Beugelsdijk, met zijn gele kaart in de 47ste minuut tegen PSV.

Probeerde toen al de hele eerste helft een gele kaart te pakken met debiele overtredingen, helaaas floot Nijhuis op zijn bekende manier en kreeg hij er dus geen. In de blessuretijd van de eerste helft was het toen dan eindelijk raak, met deze overtreding:

 

erka

Well-known member
Ergens verbaast het me niet dat Beugelsdijk genoemd wordt. Hij ontkent zelf trouwens.

Volgens mij hadden ze beter de naam vanaf het begin wel kunnen noemen. Nu krijg je dit soort giswerk en stel dat het Beugelsdijk helemaal niet is, dan is dat wel erg vervelend voor hem.
 

zwammy

Well-known member
Wat was de quotering van die kaart. 2 ofzo, die pakt toch standaard een kaart per wedstrijd.
 
Bovenaan