Heel Nederland??? Zeg maar wat nu ook over AZ heen valt vanwege deze acties? Want ik zie grotendeels vooral mensen die dit van AZ belachelijk vinden. Maar goed, het is maar net waar je de nadruk op wilt leggen...Ja maar wat als de KNVB AZ CL voetbal had laten spelen? Dn was heel Nederland over Ajax heen gevallen, lekker consequent gedrag maar goed, dat zijn we wel gewend.
En Ja maar Spanje want ook daar op onderling resultaat.Ja maar Frankrijk
Daar is de competitie niet voortijdig afgebroken, dus gelden de reglementen daar gewoon. In Frankrijk en Nederland niet.En Ja maar Spanje want ook daar op onderling resultaat.
Dat mag.omdat ik hier en van andere mensen hoor dat het logisch is dat ze de mogelijkheden onderzoeken, als het Ajax was geweest dan weet ik zeker dat ze er anders over hadden gedacht. Ik maak dus gewoon een vergelijking waar jij het de nadruk leggen op vindt maar goed, zo maar kans dat je hier anders over denkt.
Ik ga het nog een keer proberen.Daar is de competitie niet voortijdig afgebroken, dus gelden de reglementen daar gewoon. In Frankrijk en Nederland niet.
Klopt, maar bij voortijdig afbreken kun je nou eenmaal ook niet spreken van gelijke omstandigheden, die zijn er per definitie niet.Er is gewoon geen ideale oplossing.
Dat mag.
En zo weet ik ook zeker dat de Ajaxsupporters die het nu gek vinden dat AZ dit onderzoekt het goedgepraat hadden als Ajax dat gedaan had.
Ja, net zo vaak als jullie.Is AZ al kampioen?