Het seizoen is NIET afgelopen, maar geschrapt.Ik snap niet wat er arrogant is aan de stelling dat de club die als het seizoen afgelopen is bovenaan staat kampioen is.
Het seizoen is NIET afgelopen, maar geschrapt.Ik snap niet wat er arrogant is aan de stelling dat de club die als het seizoen afgelopen is bovenaan staat kampioen is.
Als het seizoen geschrapt zou zijn zou AZ niet plek 2 met de daarbij horende CL voorronde hebben gekregen, dan was die plaats naar de nummer 2 van vorig jaar gegaan. Ergo, het seizoen is dus niet geschrapt maar stopgezet. En op dat moment was het seizoen afgelopen, stond Ajax eerste en waren ze dus kampioen.
Een PSV lul die nooit naar het stadion gaat.
Hoef je niet zo arrogant te doen.Je zou toch zeggen dat een Moderator van een voetbal-forum het voetbalnieuws beter zou volgen.
https://www.knvb.nl/nieuws/betaald-v...%9920-een-feit
Wijs me dan maar even aan waar staat dat het seizoen geschrapt ipv stopgezet. Want in bovenstaande link over de afwikkeling van het seizoen kom ik de term schrappen niet tegen, de term stopgezet daarentegen wel.
Hoef je niet zo arrogant te doen.
Eredivisie kent geen kampioen dit jaar.
Je weet dat in dezelfde link staat dat er geen kampioen is over het afgelopen seizoen?
Ha. De KNVB. Daar staan we boven, stelletje losers met als baas Erik Knudde. Hou op ga weg. Ajax is kampioen. Maar das logisch.
Goed, terug naar waar we waren, waar schrijft de knvb dat dit seizoen geschrapt is? Nergens.
:duim:Ha. De KNVB, stelletje losers met als baas Erik Knudde. Hou op ga weg.
Neemt niet weg dat het seizoen niet geschrapt is en dat Ajax kampioen is, ondanks Gudde die voor Feyenoord is, dus dan hoef je niet te verwachten dat die Ajax kampioen noemt. Doet er uiteraard ook niet toe, dat is Ajax gewoon.
Het seizoen is NIET afgelopen, maar geschrapt.
Geschrapt zou betekenen dat alle goals en assists niet tellen. Want de duels zijn dan op papier nooit gespeeld, maar dat zijn ze natuurlijk wel.. Dat slaat nergens op.
Geschrapt zou betekenen dat alle goals en assists niet tellen. Want de duels zijn dan op papier nooit gespeeld, maar dat zijn ze natuurlijk wel.. Dat slaat nergens op.
Geschrapt zou ook betekenen dat de ploeg die vorig jaar op 1 eindigde kampioen is. En dat is Ajax! Gefeliciteerd mede-Ajacieden!
Ajax is in het nieuwe seizoen nog steeds de uittredende kampioen.
:duim: jij ook man!Gefeliciteerd mede-Ajacieden!