Eredivisie 2019-2020

Abubakari

Well-known member
Ha. De KNVB. Daar staan we boven, stelletje losers met als baas Erik Knudde. Hou op ga weg.
Ajax is kampioen. Maar das logisch.
 

Eef de Kip

Well-known member
gewoon vooraan in de prijzenkast, jij bent natuurlijk gewend m door een dikke laag stof te turen maar dat hoeft bij ons niet hoor
 

Forza AZ

Well-known member
Jij kent geen kampioen, wij wel. Seizoen is afgelopen, de club die aan het eind eerste staat is kampioen, Ajax kampioen. Maar das logisch.

Dit soort arrogantie van mensen die zelf niet eens in het stadion van "hun" club komen, maakt dat half Nederland een hekel aan Ajax heeft.
 

Abubakari

Well-known member
Dit soort arrogantie van mensen die zelf niet eens in het stadion van "hun" club komen, maakt dat half Nederland een hekel aan Ajax heeft.

Ik snap niet wat er arrogant is aan de stelling dat de club die als het seizoen afgelopen is bovenaan staat kampioen is. Het zou pas arrogant zijn als je tweede eindigt maar wel de beste CL plek op gaat eisen.

Overigens is het natuurlijk zo dat echte fans hun club zo goed mogelijk willen volgen en hoe kun je je club beter volgen dan voor de tv met 20 verschillende camera standpunten en altijd dichtbij de bal. Beter dan in een stadion waar 75% van wat er gebeurt langs je heen gaat.
Stadion bezoek is echt iets voor van die "kijk mij" types. Nee, echte fans kijken hun club op tv omdat ze niks willen missen.
 

Fregge

Well-known member
Daarbij, iedere supporter reageert toch arrogant? Het is alleen bij Ajax hinderlijk omdat het als enige club niet misplaatst is.
 

De Wolf

Well-known member
Niet iedere Ajacied is zoals Abu. Ik ken er ook een aantal die zeggen dat Ajax dit seizoen door omstandigheden niet de titel kon prolongeren.
 

Abubakari

Well-known member
En je hebt ook Feyenoorders die zeggen dat Feyenoord kampioen was geworden als de competitie niet was afgebroken. Kortom, wat Fregge al zegt, het komt overal voor.
 

De Wolf

Well-known member
En je hebt ook Feyenoorders die zeggen dat Feyenoord kampioen was geworden als de competitie niet was afgebroken. Kortom, wat Fregge al zegt, het komt overal voor.

Ik ken alleen een of andere gast die zegt voor PSV te zijn dat zijn club kampioen zou worden. Maar die gast roept wel vaker rare dingen :rumcolaa:
 
Bovenaan