Als ik een feel-good moment nodig heb kijk ik die samenvatting nog wel eens terug. Wat een wedstrijd was dat.Ik hoop dat PSV weer eens thuis mag beginnen. Is inmiddels alweer 9 seizoenen geleden (PSV - VVV) en pas 2x deze eeuw gebeurd...
Zeker. Ik was iets minder blij met de uitslag zoals je zult begrijpen... Maar was een leuk duel om bij te zijn ja. Was op 31 juli als ik me goed herinner. Wat begonnen we toen vroeg met de competitie...Als ik een feel-good moment nodig heb kijk ik die samenvatting nog wel eens terug. Wat een wedstrijd was dat.
De KNVB "waarschuwt" zelfs voor een onjuist programma.
https://twitter.com/KNVB/status/873595186068193283
NAC in de eerste 4 maanden 4 thuiswedstrijden op de zondag. Ik geloof er nog niet veel van.
De KNVB slaat wel vaker flaters, maar als het echte programma nu nagenoeg hetzelfde is, maken ze zich wel heel belachelijk.Het is ook niet voor niets dat de KNVB er een tweet aan heeft besteedt dat het nep is. Dat deden ze eerder nooit.
Ik ga er dus vanuit dat iemand teveel tijd over had en zelf een programma in elkaar is gaan sleutelen.
Dat denk ik niet....Ik gok op JMD.
Als dit waar zou zijn, dan is PSV - Feyenoord weer direct na de eerste groepswedstrijd van de CL/EL (net als vorig jaar), is Feyenoord - PSV (net als 2 jaar terug) direct na de winterstop, is Feyenoord - Ajax weer begin november (net als afgelopen jaar). Lijkt me een beetje erg veel toevalligheden.Dat van De kampioen is al klaar..
![]()
Ze zullen nu vast weer een keer de boel omgooien, dat Ajax voor de winterstop thuis speelt tegen Feyenoord en na de winterstop in de Kuip. Ook kan ik mij niet voorstellen dat ze ervoor gaan kiezen om zo weinig topwedstrijden richting het einde van de competitie in de plannen. Met dit schema heb je na speelronde 22 alleen nog maar een duel tussen PSV en Ajax over als topwedstrijden.